paras hampurilainen minkä oot syöny?

  • Viestiketjun aloittaja mn
  • Ensimmäinen viesti
päätön
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
Grilliporin kokoliha :p ihanaa :p
jos joskus tuutte Poriiin niin käykää grilliporissa hakees iso kokoliha
hyvä on tuokin. mutta paras on ollu ammattikokin omatekemä, ihan tavallisessa pallogrillissä... :p :p :p
 
noh
En muista paikan nimeä, mutta Lontoon keskustassa toisessa kerroksessa sijaitsevan raflan kasvishampurilainen :)

Myös hesen vegehampurilainen on hyvää, ja mäkin, mutta sitä ei täältä saa.
 
heidi
ikävä on niittä vanhan ajan grillihampurilaisa mitkä tehtiin semmosten rautojen välissä,kuoret oli rapeat ja niihin jäi ne ruskeat viivat.aina krapulapäivinä käytiin sellaiset ja kiailla mausteilla,voi nam!
 
Kyllä se on Hard Rock Cafen pekonihampurilainen - parempaa ei ole tullut vastaan.

Liki pääsi Mexico Cityssä syöty gourmet hampurilainen, pöydässä tilattiin pihvi, painon ja paistoasteen mukaan. Pihvi ja sämpylä tulivat pöytään ja hampparin sai täyttää itse ja niitä täytteitä oli pilvin pimein.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:
Wendy'sin hampurilaiset! Aivan ehdottoman parhaita mitä olen ikinä maistanut.
jeps wendy's in kanahampurilainen on tosi hyvä :)

mutta raumalla oli muinoi sellai paikka kun Vip Burger siel oli ihan parhaat hampurilaiset. ja sillon pentunapääsi hampurilaiselle niiiiiiin harvoin että ne oli joka kerta ihan taivaallisia
 
Mulle ei oo Wendy'sin hampparit kolahtaneet. Jenkkilästä ottaisin kyllä mieluusti tänne Kentucky fried chickenin - kaikki kanat oli siellä superhyviä.

Ja whopperi paikka sais mielellään olla myös Suomessa - siis Burger King, niidenkin pekonihamppari on hyvää
 

Yhteistyössä