Tuo Be Delicious tuoksuu anopillani aivan ihanalle, mutta mulle se ei sovi ollenkaan, jälkituoksu varsinkin on mun iholla jotenkin astianpesuainemainen :O
Oma tämän hetken suosikkini on Carolina Herreran CH L'Eau, joka on sitruksinen ja hedelmäinen (ei kuitenkaan "tyttömäinen"), ja jälkituoksu on ihanan ylellinen santelipuu/myski, mutta ei niin tyrmäävä ettei sopisi päiväkäyttöön.
Mä tykkään Lady Gagan Famesta. Se on tosin mulle enemmänkin sellainen iltatuoksu.
Mulla on myös Beyoncen sinikorkkinen Pulse, mutta se vaaleakorkkinen on ehkä hieman sitä parempi ja raikkaampi.
On vaikea neuvoa, kun tuoksuja on niin monenlaisia. Itse en pidä sitrustuoksuista enkä laimeista vesituoksuista. En myöskään pidä voimakkaista, kuten Magnetism. Pidän puuterisista ja hieman makeista kukkaishedelmäisistä tuoksuista. Jos Laurasta tykkäät, niin mitä ilmeisimmin kevyistä ja raikkaista tuoksuista?
Tämä saa myös ääneni. Ollut käytössä tosin niin monta vuotta, että ostin vaihteeksi Escadan Cherry in the Air -tuoksun. Aiemmin mainittua Bruno Banania olen käyttänyt myös, mutta se tuoksu ei kyllä kestä iholla kuin tovin. (Ja tokihan pakettiin kannattaa pyytää jotain kalliimpaa )