Paras gynekologi Oulussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bouli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei

Minne pääsisin kaikista nopeiten uusimaan pilerireseptini ja gynekologiseen tarkastukseen? Maksaa en halua n. 100 euroa, joten gyneko ei ole vaihtoehto.
Olen alle 20v.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:
Hei

Minne pääsisin kaikista nopeiten uusimaan pilerireseptini ja gynekologiseen tarkastukseen? Maksaa en halua n. 100 euroa, joten gyneko ei ole vaihtoehto.
Olen alle 20v.

Ihan terveyskeskukseen voi mennä tollasessa asiassa. Maksaa kait 13e ;) Yksityiset gynet maksaa sen 60e vähimmillään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hei

Olen alle 20v.

Ihan terveyskeskukseen voi mennä tollasessa asiassa. Maksaa kait 13e ;) Yksityiset gynet maksaa sen 60e vähimmillään.

Niin justiinsa :) Eli soitanko vain tk:hon ja sanon että tarvitsisin pilerireseptin ja tarkastuksen? Pääseekö heti samana päivänä?

Alkuperäinen kirjoittaja Lukekaa!!:
Alkuperäinen kirjoittaja Lukekaa!!!!:
Paljonko maksaa Gynessä esim. kierukan poisto???

Siis gynekossa. onko joku käynyt

Siis normin gynekäynnin verran, varmaan noin 70 euroa. Onko sulla joku syy miksi se pitäs gynellä poistattaa. Mulla on oma terkka ottanut joka kerran kierukan pois.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras2:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hei

Olen alle 20v.

Niin justiinsa :) Eli soitanko vain tk:hon ja sanon että tarvitsisin pilerireseptin ja tarkastuksen? Pääseekö heti samana päivänä?

Kannattaa soittaa ja kysyä.
Voi olla ettei ihan samana päivänä pääse tarkastukseen mutta ehkä resepti annetaan.

On OYS:n osastonjohtajana toiminut, nyt eläkkeellä. Leikkasi pahan endometrioosin(kasvaimen halkaisija 11cm) 2004 ja olen luomuna saanut kaksi lasta ja tullut heti yrityksestä raskaaksi. Olen käynyt Gynekossa hänen luona ja on TODELLA ammattitaitoinen. Hän oli katsonut leikkausvuoroja ja huomannut, että vuosia sitten ollut GYNEKOPOTILAS, minä, on pelkosektioajalla tullut sairaalaan synnyttämään. Tuli onnittelemaan seuraavana päivänä OYS: ssa . Kyllä lämmitti sydäntä.....

Olen käynyt Mehiläisessä Anneli Poudan vastaanotolla. Todella miellyttävä, empaattinen ja potilasta kuunteleva gynekologi. Mehiläinen ja Diakonissalaitos ovat vähän halvempia kuin Gyneko.

Terveyskeskukseen aikaa voi joutua odottamaan pitkästikin, mutta reseptin uusiminen ilman vastaanottoaikaa saattaa onnistua viikossa. Eivät tosin mielellään uusi muiden kuin omien lekurien reseptejä.

Minä pidin Jatta Pirkolasta, eikä ollut edes kallis, alle 60 € jäi maksettavaa itselle kelakorvauksen jälkeen. Jos riittää pelkällä hoitajalla käynti niin selviää vain kympillä. Lääkärille voi lähettää kysymyksen ennakkoon täältä: https://www.tohtorille.fi/nuorten-gynekologi/oulu