Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei kai Oulussa tarvita gynekologeja kun siellä asuu enimmikseen lestadiolaisia ja ne ei käytä niitä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:Hei
Minne pääsisin kaikista nopeiten uusimaan pilerireseptini ja gynekologiseen tarkastukseen? Maksaa en halua n. 100 euroa, joten gyneko ei ole vaihtoehto.
Olen alle 20v.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:Hei
Minne pääsisin kaikista nopeiten uusimaan pilerireseptini ja gynekologiseen tarkastukseen? Maksaa en halua n. 100 euroa, joten gyneko ei ole vaihtoehto.
Olen alle 20v.
Ihan terveyskeskukseen voi mennä tollasessa asiassa. Maksaa kait 13eYksityiset gynet maksaa sen 60e vähimmillään.
Alkuperäinen kirjoittaja Lukekaa!!!!:Paljonko maksaa Gynessä esim. kierukan poisto???
Alkuperäinen kirjoittaja Lukekaa!!:Alkuperäinen kirjoittaja Lukekaa!!!!:Paljonko maksaa Gynessä esim. kierukan poisto???
Siis gynekossa. onko joku käynyt
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras2:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:Hei
Olen alle 20v.
Ihan terveyskeskukseen voi mennä tollasessa asiassa. Maksaa kait 13eYksityiset gynet maksaa sen 60e vähimmillään.
Niin justiinsaEli soitanko vain tk:hon ja sanon että tarvitsisin pilerireseptin ja tarkastuksen? Pääseekö heti samana päivänä?