Paras dieetti: syö normaalisti

Siis ihan oikeesti! Kun ei kiellä herkkuja, mutta pitää järjen kädessä, syö terveellisesti tuntematta sen enempää syyllisyyttä ja nauttii elämästä!

On vain muistettava muutamat asiat:

1. Syö kohtuudella
2. syö vihanneksia ja juo runsaasti vettä
3. vältää ylenmääräistä rasvaisten ja hiilihydraattipitoisten ruokien syömistä
4. liikkuu edes jonkin verran

Sallittua on herkutella joka päivä, mutta kohtuudella. syö vaikka pari suklaapalaa joka päivä. Ei tule hirvittävää makean himoa.

Saa syödä mistä tykkää, mutta kohtuudella.

Itsehillintäähän se vaatii, mutta loppujen lopuksi, se ei ole vaikeaa, kun saa kuitenkin elää kuten ennenkin ilman hirveää dieettikidutusta. :p
 
Ihmemaan Liisa
Alkuperäinen kirjoittaja kilu09:
800-1000 kaloria per päivä, tunti liikuntaa ja paljon vettä.
Mutta kuka pystyy syömään noin vähän loppuelämänsä ajan? Laihtuu varmasti, mutta yhtä varmasti kilot tulee takaisin kun palaa syömään normaalisti.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kilu09:
800-1000 kaloria per päivä, tunti liikuntaa ja paljon vettä.
Ei ole tehokkain. Kilot + vähän extraa tulevat takaisin lähes takuuvarmasti. Tehokkaampaa olisi jättää tällainen jojoilu kokonaan väliin ja antaa painon olla ennallaan.
 
******
Mun ei ole tarvinnut koskaan olla laihiksella (ja olen ali/normaalipainoinen) ja olen elänyt kuten ap kirjoittaa. Että sinänsä peesaan. Kaikkea voi syödä kunhan syö kohtuudella. Mulla vielä se, että mahdollisimman puhtaita ja kunnon raaka-aineista tehtyjä ruokia. Vähemmän siis eineksiä, transrasvoja, lisäaineita, kevyttuotteita, keinotekoisia makeutusaineita jne. Sokeri sokerina ja rasva rasvana. Ikinä ei ole tarvinnut nälkää kärsiä, olen jopa jonkin sortin kulinaristi ja rakastan hyvää ruokaa ja ihania makuja :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ******:
Mun ei ole tarvinnut koskaan olla laihiksella (ja olen ali/normaalipainoinen) ja olen elänyt kuten ap kirjoittaa. Että sinänsä peesaan. Kaikkea voi syödä kunhan syö kohtuudella. Mulla vielä se, että mahdollisimman puhtaita ja kunnon raaka-aineista tehtyjä ruokia. Vähemmän siis eineksiä, transrasvoja, lisäaineita, kevyttuotteita, keinotekoisia makeutusaineita jne. Sokeri sokerina ja rasva rasvana. Ikinä ei ole tarvinnut nälkää kärsiä, olen jopa jonkin sortin kulinaristi ja rakastan hyvää ruokaa ja ihania makuja :)
Hear ye, hear ye =) Kaikenlainen prosessoiminen on paha asia. Tavalliset raaka-aineet puhtaina.
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja :):
http://www.poliklinikka.fi/?id=2576131&page=1693652

800 kcal riittää!
Siis tämä on siis tarkoitettu ylipainosta kärsiville eikä jatkettavaksi loppuelämän. Että kilot ei tule takasin on jatkossa muistettava liikunta ja terveellinen ruokavalio.
 

Yhteistyössä