Paras bändi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ole ehdotonta ykköstä olemassakaan.
Suomalaisista Nightwish, Sonata Arctica, Waltari
Ulkkiksista löytyy Rammsteinista Prodigyyn ja monta muutakin siltä väliltä. Pendulum, Chemical Brothers, Epica, Iron Maiden jne jne. Mulla on kohtuu laaja musiikkimaku, konemusiikista klassiseen. Moni käy.

Nightwish ja Pendulum. Ei voi asettaa toista paremmaksi, molempi on kuunneltu yli kymmenen vuotta päivittäin, ja aina samat sävärit joka ikisestä viisusta.
Kuka on Nightwishin paras laulaja? Minusta ehdottomasti Floor. Mies on kuunnellut NW iät ja ajat ja itse vasta nyt viime aikoina kunnolla lämmennyt, kun nähtiin livenä Himoksella. Levytyksissä Floorilla pliisu ääni, mutta irl. :love: Rakastuin!!

Kuka on Nightwishin paras laulaja? Minusta ehdottomasti Floor. Mies on kuunnellut NW iät ja ajat ja itse vasta nyt viime aikoina kunnolla lämmennyt, kun nähtiin livenä Himoksella. Levytyksissä Floorilla pliisu ääni, mutta irl. :love: Rakastuin!!

Kyl se on Tarja. Ja johtuu ihan vaan siitä, et se oli se aito ja alkuperäinen NW:n idea. Anette ja Floor ei vedä mitään pohjia, siis ne niille rustatut biisit on just niille, mut kyl mä rakastan sitä Oceanborn-Once Nightwishia vaan eniten.

Ei pysty millään sanomaan yhtä parasta kun niitä on niin paljon, tällä hetkellä kuuntelen näitä usein kotimaisista:
ja mm. näitä ulkomaalaisista: