PARAS BÄNDI NUORUUDESTA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saraste
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Triinu:
siis tarkotatko semmosta bändiä mikä ollut pinnalla juuri silloin kun ollut teini-iässä ja on kolahtanut, vai mikä tahansa bändi miltä tahansa vuosikymmeneltä? :D jos tuo jälkimmäinen niin Guns N´Roses ja Metallica.. ja ovat vieläkin suosikkejani

No tarkoitin teini-iässä kolahtunutta bändiä, tosin itse tykkään monesta bändistä nykyäänkin joista tykkäsin silloin kauan sitten. Jotkut on kyllä ihan historiaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Nos habebit humus:
Mulla toi teini-ikä tuli vasta tossa 25 vuoden tietämillä... MCR tuli ja otti. :snotty: Lensin keikalle Lontooseen ja sen sellasta, mitä en koskaan aiemmin ollut tehnyt.

Muistan murkkuna pyytäneeni isoveljenäni ostamaan jotain klassista mulle synttärilahjaksi. Sain Madonnan kootut! Sitä kasettia en kuunnellut kertaakaan läpi. Tchaikovsky oli mun eniten soitettu artisti siihen aikaan. Nykyään J.S. Bach on vienyt ykköspaikan sydämessäni. MCR:lle ja muille ihanille on myös kuunteluaikaa yhä vieläkin.

Siis My Chemical Romance? Aivan mahtavaa musiikkia.

Ei mulla ollu teininä mitään tiettyä mitä oisin kuunnellut. Metallicaa jossain vaiheessa ja jossain vaiheessa jotain ihan muuta mm 2unlimited.

Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
Skid Row oli mulle se bändi. Oikeastaan ainoa bändi, jota olen fanittanut ihan intohimoisen tosissani.

Tykkään kans =) Mä oon kyl aina ollut vähän musa friikki, mut teininä suomalaisista ihan endoton oli Klamydia ja Apulanta. Muita oli sit GNR, Metallica, Green Day, Nirvana, Offspring ja Suikkarit... Näitä tulee edelleen kuunneltua paljon

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
Skid Row oli mulle se bändi. Oikeastaan ainoa bändi, jota olen fanittanut ihan intohimoisen tosissani.

Tykkään kans =) Mä oon kyl aina ollut vähän musa friikki, mut teininä suomalaisista ihan endoton oli Klamydia ja Apulanta. Muita oli sit GNR, Metallica, Green Day, Nirvana, Offspring ja Suikkarit... Näitä tulee edelleen kuunneltua paljon

Mä en suomalaisista bändeistä juurikaan tykkää, mutta sun listastasi ainakin Gnr, Green Day ja Metallica kyllä kuuluu suosikkeihin. Guns'n Rosesista aloin oikeastaan tykätä vasta sen jälkeen, kun olin kuullut niitä livenä.