PARAS BÄNDI NUORUUDESTA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saraste
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Saraste

Jäsen
20.05.2006
942
0
16
Täällä on tänään ollu näitä ketjuja eri musiikkimauista. Joten kysyn, mikä on se paras bändi (hamasta) teini-iästä joka tosissaan kolahti? Se tyyppi/bändi joka sai sydämmen pomppailemaan? Kädet hikoomaan ja jalat tärisemään?
Mulla MIchael Jackson. Tykkäsin siitä ihan hirveesti joskus 16 kesäsenä. Tykkään kyllä edelleen tyypin musasta. Persoonasta en sano mitään... :whistle:

Suomalaisista Dingo ja Bogart co iski kyllä lujaa 14-vuotiaana =) Ulkolaisista Wham, Modern talking, Tears for fears, Nik Kersaw, vai miten se kirjoitettiin, Glenn Medeiros ja sitten Depeche mode. Olihan näitä. En ole koskaan tykännyt vaan jostain yhdestä ja kyllä noissa bändeissä se musiikki iski ei ne tyypit, vaikka kyllähän noissakin söpöjä poitsuja oli ;)

Mulla toi teini-ikä tuli vasta tossa 25 vuoden tietämillä... MCR tuli ja otti. :snotty: Lensin keikalle Lontooseen ja sen sellasta, mitä en koskaan aiemmin ollut tehnyt.

Muistan murkkuna pyytäneeni isoveljenäni ostamaan jotain klassista mulle synttärilahjaksi. Sain Madonnan kootut! Sitä kasettia en kuunnellut kertaakaan läpi. Tchaikovsky oli mun eniten soitettu artisti siihen aikaan. Nykyään J.S. Bach on vienyt ykköspaikan sydämessäni. MCR:lle ja muille ihanille on myös kuunteluaikaa yhä vieläkin.

siis tarkotatko semmosta bändiä mikä ollut pinnalla juuri silloin kun ollut teini-iässä ja on kolahtanut, vai mikä tahansa bändi miltä tahansa vuosikymmeneltä? :D jos tuo jälkimmäinen niin Guns N´Roses ja Metallica.. ja ovat vieläkin suosikkejani

Teini-ikäisenä kuuntelin Radioheadia, Tori Amosia, Rinneradiota, Wimmeä, Suedea, The Curea, Chopinia. Istuin hämärässä huoneessani kynttilänvalossa ja kirjoitin runoja, ja kuuntelin noita.

Sittemmin en ole juurikaan kehittynyt :D Tai no, Cure menee enää lähinnä nostalgisista syistä :)

Ekana muistuu mieleen Klamydia! Se oli sillon teiniaikaan. Mutta ala-asteiässä tykkäsin kaikista sen hetkisistä hiteistä, mm. Kylie Minogue oli tosi hyvä, jota sitten kävinkin katsomassa Areenalla toukokuus! Oliko muuten muita kattos Kylieä?

Alkuperäinen kirjoittaja teeri:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Cradle Of Filth :heart:

toi oli ihan sikahyvää musaa,mut olin kyl sillo jo 20v tienoilla.....kaukana teini iästä :)

No vähän sama vika, iski kunnolla vasta myöhemmin mutta tuli nyt ekana mieleen. Korn oli kans, nyt tuli mieleen toinenkin :D
Vaan siihen loppu, jos alan muistelee niin tuloo pitkä lista ku toi musamaku ei rajotu pelkästään pariin bändiin ikinä :p

Alkuperäinen kirjoittaja Meirami:
Suomalaisista Dingo ja Bogart co iski kyllä lujaa 14-vuotiaana =) Ulkolaisista Wham, Modern talking, Tears for fears, Nik Kersaw, vai miten se kirjoitettiin, Glenn Medeiros ja sitten Depeche mode. Olihan näitä. En ole koskaan tykännyt vaan jostain yhdestä ja kyllä noissa bändeissä se musiikki iski ei ne tyypit, vaikka kyllähän noissakin söpöjä poitsuja oli ;)

En muistanutkaan tota Bogart co:ta . Muistan joskus kun lapsena noin 13v. oltiin ulkomailla ja siellä oli hotellissa bändi joka otti toiveita vastaan. Me ei ollenkaan tajuttu miksei se osannu bogart co:n prinsess biisiä. :D Kato luultiin siskojen kans että oli amerikkalainen bändi... Kiesus.. Bogart co oli kyllä munkin mieleen joskus 13 v:nä.