Paranormal Activity elokuva

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kais
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kais

Tunnettu jäsen
28.12.2010
40 921
18 974
113
Tänään tulee siis tuo Paranormal Activity elokuva telkkarista, oletteko katsonut kyseistä
elokuvaa ?
Kannattaako valvoa ja katsoa ?

Olen nähnyt kolme osaa. Aika tylsiä joissa tapahtuu vasta viimesen 15 minuutin aikana. Itse en katsele kauhua kun hyvin harvoin, mutta thrillerit menee ja sinne tonkin laittasin en kauhuun. Ehkä paras noista jos pakko valita niin ykkönen.

Alkuperäinen kirjoittaja Mikä niistä?;26296422:
Olen nähnyt kolme osaa. Aika tylsiä joissa tapahtuu vasta viimesen 15 minuutin aikana. Itse en katsele kauhua kun hyvin harvoin, mutta thrillerit menee ja sinne tonkin laittasin en kauhuun. Ehkä paras noista jos pakko valita niin ykkönen.

Ykkönen tulee tänään, en ole nähnyt yhtään nuista leffoista.
Jotkut on kai tykänny ja jotkut taas ei yhtään.

Ykkönen tulee tänään, en ole nähnyt yhtään nuista leffoista.
Jotkut on kai tykänny ja jotkut taas ei yhtään.

Kun keskityt leffaan ja koko ajan odotat ja pälyilet missä joku liikahtaa leffassa niin suosittelen katsomaan. Jos ei jaksa keksittyä niihin pieniin juttuihin ennen loppua ihan turha edes katsoa. Odotus jännitys menee tuossa leffassa muuten ihan hukkaan ja ei huomaa niitä pikkujuttuja ja kyllä niitäkin kohtauksia on tiedossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Mikä niistä?;26296486:
Kun keskityt leffaan ja koko ajan odotat ja pälyilet missä joku liikahtaa leffassa niin suosittelen katsomaan. Jos ei jaksa keksittyä niihin pieniin juttuihin ennen loppua ihan turha edes katsoa. Odotus jännitys menee tuossa leffassa muuten ihan hukkaan ja ei huomaa niitä pikkujuttuja ja kyllä niitäkin kohtauksia on tiedossa.

Ok, ehkä mie valvon ja katson ton leffan, ellen nukaha sitä ennen. :)

Mä kanssa mietiskelin että katsoisiko, joskus lainasin leffan ja katsoin ehkä 10 minuuttia kun alkoi ärsyttää käsikamerakuvaus, mutta nyt ajattelin viimein katsoa, saas nähdä sitten onko valvomisen arvoista :)

No se kuvaus ei niin häiritse kun kamerat on paikallaan. Liikkuva kamera on aina vähän ärsyttävää. Leffaan on haluttukin ns kotivideofiilis johon jotkut jopa uskoivat et toi on totta :D Siks tehty miten tehty.

Olen katsonut vain tuon ekan, ja oli kyllä todella tylsä ja pitkäpiimäinen leffa. En muutenkaan usko yliluonnolliseen, niin tämä leffa oli piinaa (huonolla tavalla).

loppujen lopuksi. Koko ajan pientä liikattä jossain ja ääniä joita ei aina edes kuule katsoja vain näyttelijät. Pari hyvää kohtaa ja siihen se jääkin. Ykkönen ja kakkonen just just läpi katsoo mutta kolmonen oli täysi pjaska. Oottaa koska tapahtuu ja ei oikeen kunnollista tapahdu koskaan. Plaaapa plaapa osastoa. Jos ei muuta parempaa tekemistä niin voihan ne katsoa mutta toiseen kertaan ei jaksaisi läpi käydä. Ovat todella huonoja kauhuelokuviksi.

Aion katsoa, oon sen joskus nähnyt kyllä, mutta siitä on aikaa. Oon nähnyt sen kolmososan, oli tosi huono. Mutta niinhän se noissa jatko-osaisissa leffoissa usein on, että eka on hyvä ja jatko-osat sit toinen toistaan huonompia.

No jos on liian tylsä, niin ainahan sitä voi sammuttaa telkkarin ja painua nukkumaan. :D
Mie valvon ja katson ainakin jonkin aikaa.

[QUOTE="Helekutti";26296675]Luokattoman huono. Loppuratkaisukin niin ennalta arvattava, että voi rähmä.[/QUOTE]

Itse asiassa se loppu ei ole ennakoitavissa jos ei ole lukenut mitä siinä lopussa tapahtuu etukäteen. Itse katselin sen ilman ennakko paljastelua ja en uskonut sellaiseen loppuun eli se tuli yllärinä.

Alkuperäinen kirjoittaja Mikä niistä?;26296697:
Itse asiassa se loppu ei ole ennakoitavissa jos ei ole lukenut mitä siinä lopussa tapahtuu etukäteen. Itse katselin sen ilman ennakko paljastelua ja en uskonut sellaiseen loppuun eli se tuli yllärinä.

Öh, en lukenut minäkään, ja loppu oli pässinlihaa jo puolivälistä viimeistään. Aika perus riivaushommeli.

Yhteistyössä