Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mikä niistä?;26296422:Olen nähnyt kolme osaa. Aika tylsiä joissa tapahtuu vasta viimesen 15 minuutin aikana. Itse en katsele kauhua kun hyvin harvoin, mutta thrillerit menee ja sinne tonkin laittasin en kauhuun. Ehkä paras noista jos pakko valita niin ykkönen.
Ykkönen tulee tänään, en ole nähnyt yhtään nuista leffoista.
Jotkut on kai tykänny ja jotkut taas ei yhtään.
Alkuperäinen kirjoittaja Mikä niistä?;26296486:Kun keskityt leffaan ja koko ajan odotat ja pälyilet missä joku liikahtaa leffassa niin suosittelen katsomaan. Jos ei jaksa keksittyä niihin pieniin juttuihin ennen loppua ihan turha edes katsoa. Odotus jännitys menee tuossa leffassa muuten ihan hukkaan ja ei huomaa niitä pikkujuttuja ja kyllä niitäkin kohtauksia on tiedossa.
Mä kanssa mietiskelin että katsoisiko, joskus lainasin leffan ja katsoin ehkä 10 minuuttia kun alkoi ärsyttää käsikamerakuvaus, mutta nyt ajattelin viimein katsoa, saas nähdä sitten onko valvomisen arvoista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mikä niistä?;26296697:Itse asiassa se loppu ei ole ennakoitavissa jos ei ole lukenut mitä siinä lopussa tapahtuu etukäteen. Itse katselin sen ilman ennakko paljastelua ja en uskonut sellaiseen loppuun eli se tuli yllärinä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kaikkea sitä kuulee!;26297972:Ihan hirveä..Kerran katsonut sen tyynyn takaaEli katsoin vaan ne kohdat missä oli päivä
![]()
Tässäkin leffassa varmaan on se että jos uskoo yliluonnolliseen niin sitten se saattaa vähän hetkauttaa, mutta muuten ei varmaan? Näin mulle joskus sanottiin. Mä uskon, pitääpä ehkä hetki jaksaa kattoa..![]()