Niin mullakin varvas.Mutta tuo olikin sormi...Alkuperäinen kirjoittaja n:Kun mulla murtui varvas, se tuettiin viereiseen varpaaseen kiinni harsolla ja teipillä. Ei siihen lastaa tartte.
Alkuperäinen kirjoittaja n:Kun mulla murtui varvas, se tuettiin viereiseen varpaaseen kiinni harsolla ja teipillä. Ei siihen lastaa tartte.
Sellanen metallinen "muotoiltu lasta " alla, ja kaks sormee teipattu yhteen:Alkuperäinen kirjoittaja meltsu:Millainen hökötys sulla on? Joku yksilöllisesti värkätty malli vai joku perusmalli? Jos se on sulle muokattu vartavasten niin sitä voi muokata vielä paremmaksi, kun pyydät tekijän sitä muokkaamaan. Kannattaa pitää, jos haluat priima-sormen vielä
aina perjantaisin :saint: :saint: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja jdf:luin eka että "paneeko murtunut sormi ilman lasta"
Varvas nyt olisikin aika mahdoton lastoittaa niinkuin sormi.Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:Niin mullakin varvas.Mutta tuo olikin sormi...Alkuperäinen kirjoittaja n:Kun mulla murtui varvas, se tuettiin viereiseen varpaaseen kiinni harsolla ja teipillä. Ei siihen lastaa tartte.
Joo tottakai on oikea käsi, mikä on se "parempi".Alkuperäinen kirjoittaja meltsu:yleensähän nuo lastat on just aika kookkaita ja niiden kans on vaikee/mahdoton toimia. Mutta kyllä mää pitäisin, kun olen töissä nähnyt vaikka ja mitä, miten se sormi sitten on, jos ei ole lastaa pidetty. Onks sitä leikattu vaan ihan lastoitettu? Ilmeisesti jälkimmäinen. Ja tietty siinä kädessä kummalla toimit pääsääntöisesti?
Keski-/etusormi?Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Joo tottakai on oikea käsi, mikä on se "parempi".Alkuperäinen kirjoittaja meltsu:yleensähän nuo lastat on just aika kookkaita ja niiden kans on vaikee/mahdoton toimia. Mutta kyllä mää pitäisin, kun olen töissä nähnyt vaikka ja mitä, miten se sormi sitten on, jos ei ole lastaa pidetty. Onks sitä leikattu vaan ihan lastoitettu? Ilmeisesti jälkimmäinen. Ja tietty siinä kädessä kummalla toimit pääsääntöisesti?
Ei tarvinnut muta kun lastoittaa, vaikka alkuun epäiltiin, että kämmenluutkin ovat murtuneet.
Pikkurilli!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja meltsu:Keski-/etusormi?Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Joo tottakai on oikea käsi, mikä on se "parempi".Alkuperäinen kirjoittaja meltsu:yleensähän nuo lastat on just aika kookkaita ja niiden kans on vaikee/mahdoton toimia. Mutta kyllä mää pitäisin, kun olen töissä nähnyt vaikka ja mitä, miten se sormi sitten on, jos ei ole lastaa pidetty. Onks sitä leikattu vaan ihan lastoitettu? Ilmeisesti jälkimmäinen. Ja tietty siinä kädessä kummalla toimit pääsääntöisesti?
Ei tarvinnut muta kun lastoittaa, vaikka alkuun epäiltiin, että kämmenluutkin ovat murtuneet.
Kaks viikkoo pitäs kestää lastaa, ja si uus kuvaus.Alkuperäinen kirjoittaja meltsu:ja se sit nimettömän kans yhdessä nyt ilmeisesti. Koita vaan kestää ja teet sitten kaikki mahdolliset hommat vasemmalla. Eikä kyllä muutenkaan kannata rasittaa sitä kättä. Sulle varmaan annettiinkin kotihoito-ohjeet? Tyynyillä tuet yöksi käden koholle, kylmää käytät ja kipulääkettä jne.. Kauanko pitää pitää lastaa? Onks sulla joku jälkitarkastus siihen sormeen vai ite otat lastan pois, kun on tietty aika mennyt? Kyselyikä iski
Mist tiiät murtuko se, jos lääkäriin et vaivautunut..?Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkeli:Mulla murtui pikkurilli, enkä viitsinyt vaivautua lääkäriin. Parani ihan hyvin ilman mitään lastoja