Pappani sai sitten miut itkemään Jouluaattona...

Avasin Joululahjani, ni sisältä löytyi mummini neulomat lapaset. Mummini kuolemasta tulee pian 4 vuotta ja papalla oli ollut muovipussillinen mummin neulomia lapasia tallessa ja päättänyt antaa ne lapsille, lapsenlapsille ja näiden puolisoille. Itkuhan siinä sitten tuli, kun ne lapaset näin. Ja kun mie läksin toiseen huoneeseen nyyhkimään, ni siskokin tuli perässä vedet silmissä... Viimeiset mummin neulokset laitan kyllä semmoiseen talteen. Niitä en raaski käyttää. Muita vanhoja on ja rupeaa olemaan reikäisiä, mutta niitä vaan paikkailemaan.

Mummi oli juuri ennen kuolemaansa kerinnyt neulomaan pari muovikassillista lapasia ja sukkia ja vikana jouluna antoi toisen kassillisen ja vuosi sen jälkeen oli kans ylläri, ku pappa jakoi toisen kassillisen kaikille. Ja nähtävästi niitä oli sitten vielä ollut yksi kassillinen tallessa...

vieras
Mä sain kerran valokuvasuurennoksen, jota en tiennyt olevan olemassakaan. Mä olen siinä paappani kanssa, oon jotain 2 tai 3v. Istun jonkun leluhevosen päällä ja paappa on auttamassa. Mun paappa kuoli ennen joulua ja isä oli löytänyt sen kuvan paapan tavaroista ja toi mulle joululahjaksi. Varotti, että älä sitte itke. No tottakai mä itkin, kun sen näin.
Osaan ap kuvitella sun tunteet!!!

Yhteistyössä