Papasta (sis. alapääoireita)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua pliis?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua pliis?

Vieras
näkeekö se lääkäri siinä onko hiivaa? Mulla on hajua (jos aamulla pesee niin melkein illalla pitää uudestaan, kun tuntuu että haisee. Paljon valkovuotoa, se on kai se mikä haisee. Ei haise mädälle kalalle kuitenkaan (kai). Lisäksi kutinaa joskus, mutta ei sellaista "oikeaa" hiivakutinaa kai, vaan yksi kohta häppärissä kutisee. Suihkutus auttaa siihenkin.

Lisäksi limakalvot kai kuivat, koska yhdyntä on nyt sattunut hieman.

Mulla ei (tietääkseni) ole koskaan ollut hiivaa, joten olen hieman pihalla.. Neuvokaas.

Mulla kerran gyne katsoi pikatestin mikroskoopilla, että ei ole hiivaa eikä silmilläkään sitä alapäätutkimuksessa nähnyt. Papatulosten tultua pätkähti postissa resepti, että hiiva oli kolmella plussalla ja hoidettava pois.

se vuoto voi mennä kokkareiseksi ja koko ajan on tunne, että pitäisi hangata jolain.. ja ulkosynnyttimiin voi kertyä töhnää, vaaleaa.. se vuoto jää siis osittain kiinni. Alapää voi myös kutista paljosta pesusta. Pesunestettä apteekista jos on pakko pestä paljon vuodon takia. Tuo epäspesifi voi olla syynä. Möys luonnollisen tasapainon muutokset.. Apteekista saa niihin jotain maitohapon tapaista - nimeä en muista - lactal tai jotaki, joka laitetaan emättimeen. Sitä mainostettiin aiemmin paljonkin. Bebanthenia voi laitta (apteekista) ulkosynnyttimiin jos hankautuu rikki.

Alkuperäinen kirjoittaja Minä vaan:
se vuoto voi mennä kokkareiseksi ja koko ajan on tunne, että pitäisi hangata jolain.. ja ulkosynnyttimiin voi kertyä töhnää, vaaleaa.. se vuoto jää siis osittain kiinni. Alapää voi myös kutista paljosta pesusta. Pesunestettä apteekista jos on pakko pestä paljon vuodon takia. Tuo epäspesifi voi olla syynä. Möys luonnollisen tasapainon muutokset.. Apteekista saa niihin jotain maitohapon tapaista - nimeä en muista - lactal tai jotaki, joka laitetaan emättimeen. Sitä mainostettiin aiemmin paljonkin. Bebanthenia voi laitta (apteekista) ulkosynnyttimiin jos hankautuu rikki.
Joo, toi töhnä jää kiinni. Aamulla jos on pessyt, illalla on varmaan töhnää. Vedellä oon vaan pessyt. Taidan heti ma soittaa ajan gynelle, vaikka se varmaan menee joulun yli..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Hiivaan voi ihan hyvin kokeilla gynen aikaa odotellessa käsikauppalääkkeitä.
Onko samat lääkkeet hiivaan ja siihen epäspesifiin tulehdukseen? Ja mitä ne on? (joku mainitsi lactal-jonkun).

Esim Canesten tai jokin halvempi rinnakkaisvalmiste hoitaa hiivan. Kannattaa ottaa sellainen, jossa laitetaan vain yksi tabletti emättimeen ja asia on sillä selvä. Lisäksi voi ostaa voiteen, jolla hoidetaan ulkosynnytinten kutinaa. Apteekissa osaavat neuvoa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Hiivaan voi ihan hyvin kokeilla gynen aikaa odotellessa käsikauppalääkkeitä.
Onko samat lääkkeet hiivaan ja siihen epäspesifiin tulehdukseen? Ja mitä ne on? (joku mainitsi lactal-jonkun).

Epäspesifiin saa sitten antibioottireseptin lääkäriltä jos semmonen todetaan.

Yhteistyössä