Papakokeesta, kertokaas tyhmälle...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nikitön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nikitön

Vieras
Mun pitäis mennä papaan, mutta pitääkö mun mennä eka jollekin gynelle vai voinko tilata vaan ajan jostakin siihen kokeeseen vai miten toimitaan?

Kiitos jos viitsitte valaista mua ;)

Mulla oli gynen lähete sinne, mutta käytännöt vähän vaihtelee. Kannattaa suosiolla vaan soittaa sinne minne ajattelit mennä ja kysyä että mikä niillä on käytäntönä :)

Esim Tampereella:

Maksullisia papanäytteitä otetaan ilman ajanvarausta ja lähetettä yksityisissä laboratorioissa ja ajanvarauksella Laboratoriokeskuksessa (Tullinkulman ja Tuulensuun laboratoriot).

mä varasin ajan yleiseltä puolelta terveyskeskuksesta ja sanoin aikaa varatessa, että papakoetta pitäis ottaa. jos oot alle 25, niin pitäisi hoitua ehäisyneuvolan kautta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Esim Tampereella:

Maksullisia papanäytteitä otetaan ilman ajanvarausta ja lähetettä yksityisissä laboratorioissa ja ajanvarauksella Laboratoriokeskuksessa (Tullinkulman ja Tuulensuun laboratoriot).

tuleeko sieltä vastaus sit postitse kotiin ja onko se helppo "tulkita"?

Alkuperäinen kirjoittaja nikitön:
Esim Tampereella:

Tuosta en tiedä.

Alkuperäinen kirjoittaja nikitön:
Esim Tampereella:

Tuosta en tiedä.

On mulla ollu helppo tulkita. Lukenu että ei löydöksiä, papaluokka 1.
Kyllä ne kertovat jos on jotain löytyny.

Yhteistyössä