PAPA lk 4 ja RASKAANA???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jassu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jassu

Vieras
Eli oisko kellään tietoa/kokemusta miten edetään?? KAIKKI tieto ois nyt tarpeen!! Koepalojen otto nyt ainakin vissiin edessä, mut mites mahdolliset hoidot raskausaikana? Entäs kolposkopian ja koepalan oton ero? Siis pystyykö pelkällä kolposkopialla sanomaan tilanteesta jotakin vai vaatiiko aina nuo koepalat? Kaikki mahdollinen tieto tulisi nyt siis tarpeeseen! Kiitos!

Mun kokemuksen mukaan ei tehdä mitään ennen kuin olet synnyttänyt. Töistä muistan yhden samanlaisen tapauksen jossa synnytyksen jälkitarkastuksessa otettiin uusi papa ja siitä vasta lähdettiin liikkeelle.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Mitä tuo luokka 4 meinaa? Miksi sinulta otettiin papa raskaana? Oireilitko jotenkin?

Täälläpäin otetaan papa aina alkuraskaudessa ihan rutiinina. No kai se viittaa vahvasti syöpäsoluihin tai muuta vastaavaa. En siis itsekkään tiedä kun lääkäri ei kertonut vaan totesi et gynekologi sit kertoo tarkemmin!

Lk 4 tarkoittaa vakavia solumuutoksia. MUTTA! En pelästyisi tästä. Olen kuullut että raskaana papa voi näyttää kaikenlaista, ja tuskin sitä ruvetaan hoitamaan kuin vasta raskauden loputtua. Se voi olla myös tulehdustila.

Sinuna marssisin luontaistuotekauppaan ostamaan ainakin maitohappobakteerivalmisteita. Ota niitä maksimimäärä ja PITKÄÄN, samoja pitäisi löytyä myös emätinkapseleina. Ne lievittävät tulehdusta joka sinulla voi olla ja parantavat limakalvojen kuntoa. Kysele reippaasti asiantuntevilta myyjiltä muita tuotteita. Samaa periaatetta neuvoisin käyttämään kuin hiivan taltuttamisessa.

Minulla oli papa lk 3 ja kävin loopissa jossa poistettiin kohdun nipukasta pieni palanen. Olin aloittanut homeopaatin määräämän luontaisen hoidon kuukauden ennen looppihoitoa, ja sain tulokseksi jälkeenpäin kuulla että palasta näki miten se oli jo "parantumassa". Loopin jälkeen kaikki koepalat ovat olleet puhtaana ja viimeksi kun kävin niin ottivat pelkän papan joka oli normaali. Söin tietenkin homeopaatin pilsuja, mutta myös erilaisia luontaistuotteita joita löytyy hyllyltä suoraan.

Luontaistuotteet ovat siitä hyviä, että niitä voi syödä myös raskaana huoletta.

Alkuperäinen kirjoittaja Sireeni:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Ei luontaistuotteita voi syödä raskaana ihan tuosta vaan.

Ainakin niitä voi joita minulle määrättiin :)

Ei ole homeopaatti jos määrää lasta satuttavia luontaistuotteita.

Muistatko tuotteen/tuotteiden nimiä? En ole juurikaan luontaistuotteista perustanut, mutta nyt koitin heti googlettaa. Vaikeaa niitä on tätä kautta löytää et täytyy varmaan käydä oikeen kaupassa kyselemässä. Minuakin meinaa mietityttää juurikin tuo raskaus kun olen kuullut että luontaistuotteita ei ois tarpeeksi tutkittu sen suhteen..

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja Sireeni:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Ei luontaistuotteita voi syödä raskaana ihan tuosta vaan.

Ainakin niitä voi joita minulle määrättiin :)

Ei ole homeopaatti jos määrää lasta satuttavia luontaistuotteita.

Muistatko tuotteen/tuotteiden nimiä? En ole juurikaan luontaistuotteista perustanut, mutta nyt koitin heti googlettaa. Vaikeaa niitä on tätä kautta löytää et täytyy varmaan käydä oikeen kaupassa kyselemässä. Minuakin meinaa mietityttää juurikin tuo raskaus kun olen kuullut että luontaistuotteita ei ois tarpeeksi tutkittu sen suhteen..

No nämä ainakin muistan:

-Biolatte Madame (maitohappobakteerivalmiste, emätikapseli) 5 iltana peräkkäin & 1 x vko
-Jokin maitohappobakteerivalmiste jota viskelin naamaan, enmuista nimeä
-Care Pharma: Immi Flex (kasvisravintolisä immuniteetin parantamiseen)
-Higepa 3 turskaöljykapseli
-Solgar: Formula V - VM 75 vegetable capsules (monivitamiini, hyvä sellainen)

Lisäksi söin hopeopaatin omia rohtoja ja D + E -vitamiinia vaikka niitä on jo muissa tuotteissa.

Kuulostaako pelottavalta? Jokaisessa on mukana tuoteseloste ja voit kaupassa itse tiedustella vaikutusta tilaasi + muita immuniteettia parantavaa ja hapettumista hidastavaa lääkettä. Saat varmasti myös asiantuntevaa tietoa vaikutuksista raskauteen.

Voimia ja rohkeutta, toivottavasti minusta oli jotakin apua :)

Yhteistyössä