Lk 4 tarkoittaa vakavia solumuutoksia. MUTTA! En pelästyisi tästä. Olen kuullut että raskaana papa voi näyttää kaikenlaista, ja tuskin sitä ruvetaan hoitamaan kuin vasta raskauden loputtua. Se voi olla myös tulehdustila.
Sinuna marssisin luontaistuotekauppaan ostamaan ainakin maitohappobakteerivalmisteita. Ota niitä maksimimäärä ja PITKÄÄN, samoja pitäisi löytyä myös emätinkapseleina. Ne lievittävät tulehdusta joka sinulla voi olla ja parantavat limakalvojen kuntoa. Kysele reippaasti asiantuntevilta myyjiltä muita tuotteita. Samaa periaatetta neuvoisin käyttämään kuin hiivan taltuttamisessa.
Minulla oli papa lk 3 ja kävin loopissa jossa poistettiin kohdun nipukasta pieni palanen. Olin aloittanut homeopaatin määräämän luontaisen hoidon kuukauden ennen looppihoitoa, ja sain tulokseksi jälkeenpäin kuulla että palasta näki miten se oli jo "parantumassa". Loopin jälkeen kaikki koepalat ovat olleet puhtaana ja viimeksi kun kävin niin ottivat pelkän papan joka oli normaali. Söin tietenkin homeopaatin pilsuja, mutta myös erilaisia luontaistuotteita joita löytyy hyllyltä suoraan.
Luontaistuotteet ovat siitä hyviä, että niitä voi syödä myös raskaana huoletta.