Papa koe terv.keskuksessa vai yksityisellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti27v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti27v

Vieras
Hei! Olisi mukava saada mielipiteitänne papakokeen otosta terveyskeskuksessa ja yksityisellä lääkärillä? Kummassa olette yleensä käynyt? Onko palvelussa eroa? No hinnoissa ainakin on eroa =)
Itsellä olisi ajankohtaista varata aika papakokeeseen. Olisi muutakin juteltavaa lääkärin kanssa mm.näistä raskautumiseen liittyvistä asioista. Olemme yrittäneet pikkukakkosta mieheni kanssa 6 kk ajan. Tekisivätköhän yksityisellä lääkärillä helpommin esim.ultraäänitutkimuksen kuin terveyskeskuksessa?
Olen lukenut netistä raskaaksitulosta. Jossakin sivuilla on sanottu, että voi hakeutua hoitoon 6 kk yrittämisen jälkeen ja jossakin lukee että vuoden yrittämisen jälkeen?!
Vauvakuume on kyllä melkoinen sekä minulla että rakkaalla miehelläni! :heart:
Pojastammekin (pian 2 v) tulisi hyvä ja reipas isoveli ;) :laugh:

Laittakaahan kommentteja!!!

Minä menisin yksityiselle, kun on tuosta raskautumisestakin kysyttävää..paremmin varmasti ottavat kantaa ko.asiaan!Ja jos siltä tuntuu voithan papan käydä ottamassa tk.ssa ja sit erikseen yksityisgynellä käydä juttelemassa,tuosta vauva-asiasta,että miten siinä vois edetä...

mene yksityiselle.tekevät sisätutkimuksen,ultran ja papan samalla istumalla.mulla otettiin myös progesteronikoe samalla kun epäiltiin etten ovuloi.(oltiin yritetty vauvaa 7kk)Hinta yhteensä noin 150? ja kela korvas osan.
no hauskaa tässä on se että lääkäri jo epäili tätä ovulaatio-ongelmaa kun silloin olis pitänyt näkyä surkastunut munarakkula kun mulla oli kierto tietyssä vaiheessa.no mä plussasin parin viikon päästä,päivää ennenkuin sain verikoetuloksen.lääkäri oli aika muikeana puhelimessa kun soitin =)

mene yksityiselle.tekevät sisätutkimuksen,ultran ja papan samalla istumalla.mulla otettiin myös progesteronikoe samalla kun epäiltiin etten ovuloi.(oltiin yritetty vauvaa 7kk)Hinta yhteensä noin 150? ja kela korvas osan.
no hauskaa tässä on se että lääkäri jo epäili tätä ovulaatio-ongelmaa kun silloin olis pitänyt näkyä surkastunut munarakkula kun mulla oli kierto tietyssä vaiheessa.no mä plussasin parin viikon päästä,päivää ennenkuin sain verikoetuloksen.lääkäri oli aika muikeana puhelimessa kun soitin =)

Yhteistyössä