Ä
äiti27v
Vieras
Hei! Olisi mukava saada mielipiteitänne papakokeen otosta terveyskeskuksessa ja yksityisellä lääkärillä? Kummassa olette yleensä käynyt? Onko palvelussa eroa? No hinnoissa ainakin on eroa =)
Itsellä olisi ajankohtaista varata aika papakokeeseen. Olisi muutakin juteltavaa lääkärin kanssa mm.näistä raskautumiseen liittyvistä asioista. Olemme yrittäneet pikkukakkosta mieheni kanssa 6 kk ajan. Tekisivätköhän yksityisellä lääkärillä helpommin esim.ultraäänitutkimuksen kuin terveyskeskuksessa?
Olen lukenut netistä raskaaksitulosta. Jossakin sivuilla on sanottu, että voi hakeutua hoitoon 6 kk yrittämisen jälkeen ja jossakin lukee että vuoden yrittämisen jälkeen?!
Vauvakuume on kyllä melkoinen sekä minulla että rakkaalla miehelläni! :heart:
Pojastammekin (pian 2 v) tulisi hyvä ja reipas isoveli
Laittakaahan kommentteja!!!
Itsellä olisi ajankohtaista varata aika papakokeeseen. Olisi muutakin juteltavaa lääkärin kanssa mm.näistä raskautumiseen liittyvistä asioista. Olemme yrittäneet pikkukakkosta mieheni kanssa 6 kk ajan. Tekisivätköhän yksityisellä lääkärillä helpommin esim.ultraäänitutkimuksen kuin terveyskeskuksessa?
Olen lukenut netistä raskaaksitulosta. Jossakin sivuilla on sanottu, että voi hakeutua hoitoon 6 kk yrittämisen jälkeen ja jossakin lukee että vuoden yrittämisen jälkeen?!
Vauvakuume on kyllä melkoinen sekä minulla että rakkaalla miehelläni! :heart:
Pojastammekin (pian 2 v) tulisi hyvä ja reipas isoveli
Laittakaahan kommentteja!!!