papa-koe kuinka usein

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
missä käytte ottamassa? ihan laboratoriokeskuksessa? ite oon käynyt siellä aina.
mut nyt ajattelin et haluisin sisätutkimuksenkin ja terolut kuurin, ni jos tilaisin yksityisen gynekologin, se vaan tulee kalliimmaksi.

Mä tein semmoisen näppärän säästölikkeen, et pyysin lähetteen papaan terveyskeskuksesta(puhelinaika lääkärille ja siltä lähete) ja sit meen gynekologiseen tutkimukseen yksityiselle gynekologille.

missä käytte ottamassa? ihan laboratoriokeskuksessa? ite oon käynyt siellä aina.
mut nyt ajattelin et haluisin sisätutkimuksenkin ja terolut kuurin, ni jos tilaisin yksityisen gynekologin, se vaan tulee kalliimmaksi.

viimeks kävin yksityisellä kun haluan joka vuosi käydä ja täälä kaupunki ei tarjoa kuin oliks se ny joka toinen vuosi tai kolmas.

uusin reseptin samalla ja mako 102e

gynellä käyn joka vuosi, papan otatan joskus työterveydessä etukäteen ja joskus sit vasta gynellä.

Mä käyn kerran vuodessa, tiedä sitten johtuuko siitä, että mulla oli luokka 2 kerran. Joka tapauksessa lääkäri sano, että vuoden päästä uudestaan ja laitto lähetteen jo valmiiks. Ekan kerran kävin 18v.

multa taidettiin ottaa 2003 jälkitarkastuksen yhteydessä, ainakin korttiin jotain papaa merkattu..mitään tuloksia en kyllä oo koskaan saanut...sen jälkeen en ole känynyt...2 lasta tullut lisää..

Alkuperäinen kirjoittaja H:
Vakisuhteessa kuulemma riittäs vaikka viiden vuoden välein. Minä en oo säännöllisesti kyllä käyny ollenkaan, kun en mitään hormoonipaskaehkäsyjä käytä jonka takia pitäs lääkärillä käydä.

Mieti nyt mitä kirjoitat? Syöpä voi tulla ihan vakusuhteessakin elävälle.Sillä ei ole mitään tekemistä tuon asian kanssa. Joka toinen vuosi suositus, jos tulokset normaaleja.

mä alotin n. 20 v kun alotin pillerit niin ennen sitä täyty käydä ja sit kahen vuoden välein ja nyt on sit taukoa näitten raskauksien takia, mut ehdottomasti kannattaa käydä ainakin kahen vuoden välein, ei noita tutkimuksia ihan turhaan tehdä ja aika halpa se on siihen nähden että ajoissa päästään sit hoitamaan jos sieltä jotain löytää..

Yhteistyössä