Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:missä käytte ottamassa? ihan laboratoriokeskuksessa? ite oon käynyt siellä aina.
mut nyt ajattelin et haluisin sisätutkimuksenkin ja terolut kuurin, ni jos tilaisin yksityisen gynekologin, se vaan tulee kalliimmaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:missä käytte ottamassa? ihan laboratoriokeskuksessa? ite oon käynyt siellä aina.
mut nyt ajattelin et haluisin sisätutkimuksenkin ja terolut kuurin, ni jos tilaisin yksityisen gynekologin, se vaan tulee kalliimmaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja H:Vakisuhteessa kuulemma riittäs vaikka viiden vuoden välein. Minä en oo säännöllisesti kyllä käyny ollenkaan, kun en mitään hormoonipaskaehkäsyjä käytä jonka takia pitäs lääkärillä käydä.