Minä olen mies, minä olen tosimies, ja tosimiehet eivät mitään salkkareita katso.
Sääprohveetta Anne Borgtröm on (p)antavimman näköinen nainen näistä telkkarijulkkiksista.
Kertokaas ny miehet,jos on tosi isot rinnat ja melko pyöreä peppu,mut vyötärö kuitenkin löytyy..ja ihan on nätit kasvot!Vähän niinku se Raunion kroppa mut isommat tisut ja asteen isompi peppu,onkos sellanen pantavannäköinen???
Ei niistä tosi isoista tisseistä niin väliä, mutta herkullisen pyöreä peppu, treenatut reidet ja vyötärö kohdallaan, niin nainen on kiljuenpantava.
Toki lähes kaikki naiset ovat ihan pantavan näköisiä, mutta eivät aivan kiluenpantavia.
niin se on, iso perä ja pulleat purjeet, voisko sen paremmin sanoiksi pukea, Meksikossa näin näyteikkunoissa toppauksia, mitkä oli tarkoitettu lantionlevennykseen, on kait niitä muuallakin, mutta siellä iso perä oli in
""Kertokaas ny miehet,jos on tosi isot rinnat ja melko pyöreä peppu,mut vyötärö kuitenkin löytyy..ja ihan on nätit kasvot!Vähän niinku se Raunion kroppa mut isommat tisut ja asteen isompi peppu,onkos sellanen pantavannäköinen???""
- Jos on vielä asteen isommat niin kuulostaa aivan täydelliseltä
Miten niin? Ei tarvii olla ivallinen, luuletko sinä, että kaikki tänne kirjoittavat naiset ovat rumia? jos, niin idiootti olet. Ei kannattaisi puhua asioista, mistä ei tiedä mitään.
Kiva kuulla Olen 30v nainen, ja melko muodokas, (rasvaakin löytyy). Urheilen kuitenkin 3-4 kertaa viikossa, eli ihan ryhdikäs ja lihaksikaskin olen (mitat 165/71)
Oman ikäiset kundit kuitenkin pitävät ""pantavimman"" näköisina minua 15 kg laihempia urheilijatyttöjä. 40v miehet taas ovat kiinnostuneita minusta (mutta minä en yleensä heistä). Olisikin kiva kuulla, onko teidän maku muuttunut vuosien varrella, vai oletteko aina olleet kiinnostuneita muodokkaista naisista?
Kyllä mekin mielellämme, huom., kaselemme hoikkia teinitytyjä, on ne ilo silmälle, mutta eihän sellaisista laiheliineista ole mihinkään, kun kunnolla naimaan ruvetaa. Siihen hommaan tarvitaan Nainen!
Johan vanhakansakin sanoi: ""Kun naimaan ruvetaan, on etsittää käsille nainen.""