Panoennätys

  • Viestiketjun aloittaja Ori
  • Ensimmäinen viesti
eko
saman vuorokauden aikana olen laskenu spermat neljään eri vittuun.piti olla kyllä aktiivisesti liikenteessä kun kolme naista oli ennestään tuntemattomia.tein tämän tempun kostoksi kun hevosmiehet olivat nussineet vaimon raviradalla
 
Minna25
Mä olen saanut munaa kolmelta eri mieheltä saman illan aikana ja kyse ei ollut ryhmäseksistä. No viimeisimmän kanssa sen veli oli kyllä samassa sängyssä ja senkin kanssa suudeltiin ja silleen, mutta munaa en siltä saanut.
 
Minna25
Miksei nainen saisi nauttia seksistä? Mitä ""yäksiä"" jutussani muka oli? Mukavaa seksiä josta käsittääkseni jokainen nautti. Joskus sitä vain on kovin puutteessa...
 
Kaisa
Niin, vaikka en itse harrastakaan näitä ryhmäseksi- ym. juttuja niin ihmettelen miksi todella naisten ko. kokemuksia pidetään yhä vielä nykyäänkin niin paljon paheksuttavampina kuin miesten vastaavia. Eikö näin tasa-arvon aikana pitäisi kaikille suoda sama vapaus sukupuoleen katsomatta?
 
nössö
Niin, vaikka en itse harrastakaan näitä ryhmäseksi- ym. juttuja niin ihmettelen miksi todella naisten ko. kokemuksia pidetään yhä vielä nykyäänkin niin paljon paheksuttavampina kuin miesten vastaavia. Eikö näin tasa-arvon aikana pitäisi kaikille suoda sama vapaus sukupuoleen katsomatta?
Tasa-arvo jeeeeeeeeeeee... onko sitä vieläkään I wonder?
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä