Pano perinteeksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuhmeliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tuhmeliini

Vieras
Vietämme mieheni kanssa uutta vuotta mökillä kahdestaan. Lapset kasvaneet ja viettävät varmasti tästä lähtien kaikki uudet vuodet kavereidensa kanssa.

Ajattelinkin siis aloittaa uuden perinteen meille kahdelle. Seksiä ja panoa MIEHEN ehdoilla. Missä olemmekin, tarjoan itseäni puolisolle kuin ""huora"". Vähän tuhmasti sanottu, mutta tarkoitan, että hän saa kaiken, mitä haluaa! Pukeudun ja meikkaan hänen toiveidensa mukaan. Olen Punapää, blondi, tummaverikkö. Karvatussu tai paljaspillu. Pimpsaa, pyllyä, suuta, piiskaa, filmejä, välineitä...Nättejä alusasuja...

Mitä tykkäätte ajatuksesta? Nautiskelen ajatuksesta jo etukäteen. Ja mieheni on sen kyllä ansainnut!

Tuon pitäisi olla ihan normaalia. Ainakin meillä on. Saan vaimoani miten päin ja missä kostyymissä tahansa, vain mielikuvitus on rajana. Toimii tietenkin molemmin päin. Kuinka vanhoja olette?

+40 molemmat. Perhetilanne vain on ollut sellainen, että riehakkaammat leikit eivät ole onnistuneet kuin harvoin. Tarkoitus on nyt todella tehdä tästä aloitus jokaiselle vuodelle, jos mieheni vain sitä haluaa.

Eihän sitä nyt lasten tai nuorten ""kuullen"" ole voinut...

Joopa joo. Kateeksi käy. Suorastaan itkettää. Viime yönä (tosin taisi jo olla aamu) tarjosin itseäni kuin ""huora"": ""Anna kulti mä imen sua ensin ja sitte sä mua ja sitte naidaan niin että jytisee."" Kotona oli lapsista vain yksi, kerrankin. ""Noh, noh, nainen, me ollaan jo vanhoja, lopeta, ei näin vanhat ihmiset"" jne. jne. Itkin koko aamun. Eikä helpota. Panettaa niin, että päässä leiskuu!

Upea ajtustapa. Toteuta ihmeessä. Muista myös houkutella miehesi samaan roolileikkiin toisinpäin. Itse nautin välillä alistettuna olemisesta myös tyyliin kädet puunympäri kiinni, piiskaa koivunoksilla ja sitten pakottaminen panoon sammalta vasten.
Hienoa teillä tiedossa ja upeata tykätä toisesta, että haluaa.

Ajatuksesi ei ole ainoastaan hyvä vaan jopa täydellinen!

Toivon, että moisen hyvän työsi vastineeksi miehesi tekisi vastapalveluksen vaikkapa juhannuksena. Olisi ensinnäkin vesiselvä ja hoitaisi saunanlämmityksen, grillauksen ja orina olemisen aivan sen mukaan, miten Madame tilaa. Eli puoli vuotta aikaa miettiä kaikkia niitä tuhmuuksia, joita et ole vielä kehdannut ehdottaa saati kokeillut. ;)

Yhteistyössä