Pannaankohan tänään paljon uutta elämää alulle?

  • Viestiketjun aloittaja m
  • Ensimmäinen viesti
Eikiöhän ja muutamien viikkojen päästä täälä on alotuksia et, oonkohan raskaana, unohin jussina kännipäissäni käyttää ehkäsyä ja mies päästi sisään ja nyt paha olo ja muuta vastaavaa. Apua, mitä teen kaks miestä pani mua ja oon varmaan paksuna jne... Oodotan mielenkiinnolla :D
 
jaiks
Mä passaan tänä vuonna :D Olen oman osani tästä velvollisuudesta hoitanut. Jos neidin laskettua-aikaa oli uskominen niin hänet on pistetty aluille tasan kolme vuotta sitten juhannusaattona :D
 
Non compos mentis
Ihmiset keskittäneet tämänkin homman hieman myöhempään aikaan. Maalisvauvoja ei synny entiseen tahtiin. En tiedä onko sitten parempi, että meitä oinaita vähemmän? :xmas:
 
vieras
Ei pelkoa, sillä olen jo raskaana ja toivottavasti exä ei pistä uutta naisystäväänsä paksuksi, se tästä vielä puuttuisi ja en usko että sekään sitä haluaisi. Tosin toivon ettei se ikinä pistä sitä uutta paksuksi tai ketään muutakaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Joxu:
Eikiöhän ja muutamien viikkojen päästä täälä on alotuksia et, oonkohan raskaana, unohin jussina kännipäissäni käyttää ehkäsyä ja mies päästi sisään ja nyt paha olo ja muuta vastaavaa. Apua, mitä teen kaks miestä pani mua ja oon varmaan paksuna jne... Oodotan mielenkiinnolla :D
Jep :whistle:
 
V
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja Joxu:
Eikiöhän ja muutamien viikkojen päästä täälä on alotuksia et, oonkohan raskaana, unohin jussina kännipäissäni käyttää ehkäsyä ja mies päästi sisään ja nyt paha olo ja muuta vastaavaa. Apua, mitä teen kaks miestä pani mua ja oon varmaan paksuna jne... Oodotan mielenkiinnolla :D
Jep :whistle:
Sp-taudit unohtui listasta:D
 

Yhteistyössä