A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tdn:Kaveri on tradenomi ja himpun yli 2000 euroa brotto saa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Alkuperäinen kirjoittaja tdn:Kaveri on tradenomi ja himpun yli 2000 euroa brotto saa.
Jep.
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Alkuperäinen kirjoittaja tdn:Kaveri on tradenomi ja himpun yli 2000 euroa brotto saa.
Jep.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voiko merkonomi työskennellä pankissa? Pääseekö käytännössä?
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Mä oon ollu restonomin koulutuksella pankissa duunissa. Pk -seutu ja palkka noin 2400eur/kk. Meil ei muuten saanu sanoa virkailija vaan toimihenkilö muuten tuli heti palautetta...
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voiko merkonomi työskennellä pankissa? Pääseekö käytännössä?
Tuli mieleen vastakysymys... missäs muuallakaan ne merkonomit olisi töissä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Alkuperäinen kirjoittaja tdn:Kaveri on tradenomi ja himpun yli 2000 euroa brotto saa.
Jep.
Juuri näin itsellänikin.
Alkuperäinen kirjoittaja Inssi:Mun käsitykseni on että merkonomeja on nykyään aikalailla vähemmän ja nykyiset tradenomitkin enimmäkseen tekee samoja duuneja kuin entisajan merkonomit jolloin tradenomi-koulutusta ei vielä ollut. Tradenomikoulutus on ehkä vähän laajempi kuin merkonomikoulutus mutta siltikin samoja toimistoduunareita suurin osa!
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voiko merkonomi työskennellä pankissa? Pääseekö käytännössä?
Tuli mieleen vastakysymys... missäs muuallakaan ne merkonomit olisi töissä![]()
No ihan missä vaan paitsi pankissa. Yleensä noihin on niin paljon hakijoita, että korkeammin koulutetut (=tradenomit) on etusijalla valintaa tehdessä. Toki VOI merkonomikin pankissa olla duunissa jos hyvä tuuri käy eikä pätevämpiä hakijoita ole.
Mun tuntemista merkonomeista kolme on vaatekaupassa, yksi Anttilalla, yksi Alkossa, muutama tehdastyössä, yksi tekee kotipalveluhommia, yksi pyörittää Kenneliä...