Pankkien lainahanat tiukalla?

  • Viestiketjun aloittaja zx
  • Ensimmäinen viesti
iuikui
[QUOTE="vieras";28350033]Hoitoalan esimiestehtävissä ollaan molemmat. Yhteensä tuloja noin 6000e/kk. Vaikka esimieshommat lähtis alta, kumpikaan ei voi silti jäädä työttömäksi. Lainaa haettiin viime viikolla. Joku kyseli pankkia, kyseessä Liedon Säästöpankki.[/QUOTE]

Aina väi jäädä työttömäksi! Ihan miltä alalta vain. Siihen ei koskaan kannata tuudittautua että ei voi jäädä työttömäksi. Yks töppi ja se on siinä. sairastuminen vakavasti ja se on siinä. yt-neuvottelut ja se voi olla siinäkin se oma ura.
 
"vieras"
Aina väi jäädä työttömäksi! Ihan miltä alalta vain. Siihen ei koskaan kannata tuudittautua että ei voi jäädä työttömäksi. Yks töppi ja se on siinä. sairastuminen vakavasti ja se on siinä. yt-neuvottelut ja se voi olla siinäkin se oma ura.
Montakohan lääkäriä on työttömänä? En kyllä menis vannomaan, että joka alalla olisi sama tilanne.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28350145]Montakohan lääkäriä on työttömänä? En kyllä menis vannomaan, että joka alalla olisi sama tilanne.[/QUOTE]

26.3. oli näköjään työttömistä työnhakijoista lääkäreitä 101, eli aika vähän.
Mutta luulisi lääkärin tuloilla säästämisenkin olevan toisaalta helppoa.

Ihan hyvä, että lainaa ei myönnetä kuinka paljon vaan, ettei taas kosahda veronmaksajien niskaan. Sitä kai finanssivalvonta ajaa takaa. JJos sitten joku pankki toimii vastoin ohjeistusta, niin mahdollisiin luottotappioihin ei tule yhteiskunnan tukea.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28350321]26.3. oli näköjään työttömistä työnhakijoista lääkäreitä 101, eli aika vähän.
Mutta luulisi lääkärin tuloilla säästämisenkin olevan toisaalta helppoa.

Ihan hyvä, että lainaa ei myönnetä kuinka paljon vaan, ettei taas kosahda veronmaksajien niskaan. Sitä kai finanssivalvonta ajaa takaa. JJos sitten joku pankki toimii vastoin ohjeistusta, niin mahdollisiin luottotappioihin ei tule yhteiskunnan tukea.[/QUOTE]

https://docs.google.com/viewer?a=v&q=cache:bNd0X6B6opgJ:www.akava.fi/files/3064/02_kuukausikuvat_tutkinnot_kuva22.pdf+Työttömät+lääkärit&hl=fi&gl=fi&pid=bl&srcid=ADGEESjGjw2cccIs9gLejoAzdo4FoCb516LnCMh8jYjITqIiZMPBk_EBjuXtn3SGqH5l3UHKiDn1eDv2YBitFsFpqSmQtlKpzeVHpenivBwd05GPQgZlEvJWjFOEmRjON54mePjJak1h&sig=AHIEtbT7ICDQgZHIm9yHfPFMX01IVkb1AQ

Tuolta siis tiedot työttömistä lääkäreistä
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28350370]Vastasin 28:lle, joka epäili, ettei työttömiä lääkäreitä ole olemassa.[/QUOTE]

Tai siis kyseli, montako lääkäriä mahtaa olla työttömänä, mistäs minä tiedän hänen epäilyistään :)
 
pöyristynyt
olen Liedon Sp asiakas ollut 10 vuotta...lainaa maksettu PÄIVÄLLEEN tasaeränä kuukausittain...jota on jäljellä 60 tonnii. Hain uutta lainaa 100 tonnia kun myyn oman torpan ja ostan kalliimman. Fakta on että liedon paska sp pankki ei myönnä minulle lainaa 200 tonnin taloa panttina ja 90 tonnia rahaa vastaan koska olen yrittäjä...mitä v*****a tässä maasa tapahtuu...
 
"yh-mamma"
minä sain yksin lainaa (perheen ainut aikuinen) ilman omarahoitusta peräti 141.000.- ja ihan lähihoitajan liksalla. Marginaali mielestäni kohtuullinen pankin riskinottoon nähden 1,7%
 

Yhteistyössä