Panisitko?

  • Viestiketjun aloittaja Yrjö
  • Ensimmäinen viesti
Minä Yrjö
Yrjö ei vaihda muijaa. Yrjö rakastaa muijaansa, mutta Yrjöä vituttaa kun muija ei viitsi pitää itseään kunnossa Yrjön vuoksi. Pitääkö Yrjön lähteä vieraisiin, mitä? Ei, ei Yrjö viitsi hankkia pahaa omaatuntoa. Yrjö runkkailee kuten tähänkin asti. Ja aina joskus, kun on tarpeeksi pimeää, (kiitos talven pimeydestä, oi Herra) Yrjö psyykkaa itsensä muijansa päälle.
Ja Sinä joka sanoit mitoistani että olen lihava... oletkohan koskaan miestä nähnytkään?
Ja Sinä armas joka luulet että Irwin oli oikeassa, totuushan on juuri päinvastainen. Koska olet itse pienikokoinen mies, tiedät sen yhtä hyvin kuin minä ja kaikki vähänkin enemmän kokeneet naiset tällä palstalla. Kiitos, Yrjö vaikenee tältä illalta.
 
Totta hiivatissa panisin! Nainen parhaassa iässä, todetusti hedelmällinen ja uhkea. Osa miehistä, ehkä myös sinä Yrjöseni voit katsoa peiliin ja miettiä mikä on se "kullinkohottajalihas"mikä on kaljan juonnilla saatu aikaiseksi. MAHA siis. Ja panisitko itseäsi?? Ei oo nääs kovinkaan hehkeetä kun maha roikkuu niin, ettei sitä vehjettä edes näe! |O
 
pullamurmeli
Mitenkäs jos Ykä ehdottaisi naiselleen hemmottelevia kaunistavia hoitoja, ostaisi vaikka lahjakortin johonkin kauneushoitolaan ja vaikka parturiin? Kannustaisi pitämään itsestään huolta, ihan vaan terveyden vuoksi vaikka, eihän sitä ole pakko suoraan mäjäyttää toiselle, että vittu solet ruma, tee jotain ittelles. Jos koittaisi nähdä naisestaan niitä kauniita puolia ja jättää niitä rumempia huomioimatta, kehittäisi omaa mielikuvitustaan ja olisi valmis kiksauttelemaan tätä muutenkin kuin pimeässä peiton alla lauantai-iltana klo 21-21.05?
 
yrjö=vanha piika joka on hoikassa kunnossa, ei vaan ole natsannut miesten suhteen, on erittäin kateellinen naapurin emännälle jolla vähän ylimääräistä selluliittiä ja pehmustetta takamuksessa mutta jolla ihana mies ja hurmaavat lapset :D
 

Yhteistyössä