Panikki iskee ihan justiinsa..

Ei Niin Kevyt Keijukainen

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
2 660
0
36
Kaippa se pitäis tänään soitella hampilääkäriaikaa itselle, ennen ku koko suu mätänee, mutta kun mulla on aikamoinen hampilääkäripelko ja jo pelkkä ajatus edes tuosta soittamisesta saa meikäläisen ihan paniikkiin. Niin miten mie muka sitten voisin astua jonnekkin hampilääkärin vastaanotolle. :'(
Niin ja hirvittää sekin kun yksityiselle meinasin mennä , että mistä sitä rahat siihen repii, jos älyttömän kalliiksi tulee. :/
No kaippa se selviäis kunhan saisi ajan varattua ja pääsis sinne lekurille asti.
Tsempatkaa meikäläistä ja sanokaa ettei se oo yhtään kamalaa ja että siittä selviää hengissä, jookosta?

Ja mun ex-miehellä oli myös hammaslääkäripelko ja se meni ohitse,kun hän sai valita itse lääkärinsä.. otti semmosen ystävällisen naisen,jolle kertoi pelostaan ja sillä se pikkuhiljaa talttui.

Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
:hug: :hug: Tiiäkkö et kerran saa pelon takia anoa ilmasta nukutusta. Hammaslääkäri voi kirjoittaa lausunnon siihen..

Mites tuo sitten toimii? Siis onko se sitten jossain kunnallisessa se nukutus? Ja jos on niin niihin luulsi olevan aikamoiset jonot : :/

Mun mies olisi päässyt yksityiselle nukutukseen,mutta sitten lopulta ei tarvinnutkaan anoa nukutusta.

:hug: :hug: Tiiäkkö et kerran saa pelon takia anoa ilmasta nukutusta. Hammaslääkäri voi kirjoittaa lausunnon siihen..

Mites tuo sitten toimii? Siis onko se sitten jossain kunnallisessa se nukutus? Ja jos on niin niihin luulsi olevan aikamoiset jonot : :/

Mun mies olisi päässyt yksityiselle nukutukseen,mutta sitten lopulta ei tarvinnutkaan anoa nukutusta.

Pitääkin sitten kysellä tuosta vaihtoehdosta. Kiitos sulle, heti jo olo hieman helpotti. :hug: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:
Kaveri otti pienen annoksen rauhoittavaa ennen toimenpiteitä ja hyvin oli mennyt.

Kävisköhän tuo alkomaholi rauhoittavana? :whistle:
Jos koeilis josko ottais ennen menoa lasillisen, tai kaks, taikka kolme tai koko pullollisen. :xmas: :laugh:

Kukin tyylillään :xmas: mutta kyselepä oikeesti jostakin tuotakin vaihtoehtoa.

Yhteistyössä