Menu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Menu
ETUSIVU
KESKUSTELUT
Aihe vapaa
Lapsen saaminen
Vauva ja taapero
Lapset ja teinit
Perhe-elämä
Seksi
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
KÄYTTÄJÄT
OHJEITA
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hae
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Kaksplussan Keskustelupalsta
Kirjaudu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Lapset ja teinit
paniikkikohtaus lapsella
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Vastaa viestiketjuun
Muistiinpanot
<p>[QUOTE="ainuttapa, post: 23036653, member: 67783"]</p><p>Harmittaa nähdä että niin nuorena tulee jo kohtauksia. Tiedän että tämä on vanha keskustelu, mutta kirjoitan kuitenkin jos joku muu jolla on lapsia sattuu lukemaan tämän.</p><p></p><p>Itse kärsin kohtauksista useamman vuoden. Sain vaikka mitä lääkkeitä ja kävin kaikenlaisilla psykiatreilla (joilla ei itse koskaan ole ollut kohtauksia - pläh) ja en saanut mitään apua niistä.</p><p></p><p>Satuin lukemaan kirjan jonka saa <a href="http://www.paniikkikohtaus.com">Paniikkikohtaus.com - Paniikkikohtauksen ja paniikkihäiriön nopea hoito</a> osoitteesta ja kohtaukset loppu samana päivänä, sain kyllä kohtauksen alkavia tunteita vielä viikon, mutta en enempää. Tekniikka on erittäin helppo laittaa toimimaan, mutta valitettavasti kirja oli vain Englanniksi - suosittelen sitä silti. Pyydä vaikka joku joka osaa Enkkuu lukemaan se.</p><p></p><p>Kohtauksia on vaikee ymmärtää ellei niistä ole itse kärsinyt. En tiedä osaanko selittää asiaa yhtä hyvin tässä kuin kirjassa on kerrottu, mutta yritän hiukan:</p><p></p><p>Ensinnäkin, itse kohtauksista ei ole vaaraa. Useimmissa tapauksissa ne alkaa väsymyksestä, joko fyysisestä, henkisestä tai psykologista. Kun jokin näistä aluesta tulee liian väsyneeksi, vartalo tulee hyvin herkäksi. Tämän jälkeen vartalon normaalit toiminnat alkavat tuntua erikoisilta tai epänormaaleilta - ja tuntuu siltä kuin vartalo olisi vaarassa. Tästä alkaa 'flight or fight' reaktio (eli kun olet vaarassa niin joka tappelet tai juokset, ja kovaa). Mutta kun et tiedä missä vaara on niin on vaikee reakoida. Kun tämä tapahtuu niin vartalo päästää adrenaliinia elimistöön ja sydän lähtee pumppaa kovaa tahtia. On suuri lista muistakin oireista, kuten pahoinvointi, hikoilu, käsien puutuminen, jne.</p><p></p><p>Kun pieninkin oire esiintyy, heti luulet että kohtaus on tulossa ja alat pelkäämään sitä - ja vartalosi vapauttaa adrenaliinia. Mutta kun oireita esiintyy tai kohtaus on tulossa, etkä pelkää sitä, niin tilanne ei kehity kohtaukseksi.</p><p></p><p>Valitettavasti en paremmin osaa selittää. Olen antanut saman kirjan jo kuudelle ystävälleni ja jokaiselta on loppunut kohtaukset viikon sisällä, eikä niitä ole tullut sen jälkeen. Se on oikeasti niin typärän helppo menetelmä ja toimii niin tehokkaasti että haluisin tiedon olevan julki.. olisin säästäny vuosia jos lääkäri olisi antanut sen heti kääsiin. Paniikkikohtaus on pahin asia mitä minulle on koskaan tapahtanunut ja en voi parempaa menetelmää suositella kun ton kirjan lukimista. Toivon että tästä oli apua.</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="ainuttapa, post: 23036653, member: 67783"] Harmittaa nähdä että niin nuorena tulee jo kohtauksia. Tiedän että tämä on vanha keskustelu, mutta kirjoitan kuitenkin jos joku muu jolla on lapsia sattuu lukemaan tämän. Itse kärsin kohtauksista useamman vuoden. Sain vaikka mitä lääkkeitä ja kävin kaikenlaisilla psykiatreilla (joilla ei itse koskaan ole ollut kohtauksia - pläh) ja en saanut mitään apua niistä. Satuin lukemaan kirjan jonka saa [url=http://www.paniikkikohtaus.com]Paniikkikohtaus.com - Paniikkikohtauksen ja paniikkihäiriön nopea hoito[/url] osoitteesta ja kohtaukset loppu samana päivänä, sain kyllä kohtauksen alkavia tunteita vielä viikon, mutta en enempää. Tekniikka on erittäin helppo laittaa toimimaan, mutta valitettavasti kirja oli vain Englanniksi - suosittelen sitä silti. Pyydä vaikka joku joka osaa Enkkuu lukemaan se. Kohtauksia on vaikee ymmärtää ellei niistä ole itse kärsinyt. En tiedä osaanko selittää asiaa yhtä hyvin tässä kuin kirjassa on kerrottu, mutta yritän hiukan: Ensinnäkin, itse kohtauksista ei ole vaaraa. Useimmissa tapauksissa ne alkaa väsymyksestä, joko fyysisestä, henkisestä tai psykologista. Kun jokin näistä aluesta tulee liian väsyneeksi, vartalo tulee hyvin herkäksi. Tämän jälkeen vartalon normaalit toiminnat alkavat tuntua erikoisilta tai epänormaaleilta - ja tuntuu siltä kuin vartalo olisi vaarassa. Tästä alkaa 'flight or fight' reaktio (eli kun olet vaarassa niin joka tappelet tai juokset, ja kovaa). Mutta kun et tiedä missä vaara on niin on vaikee reakoida. Kun tämä tapahtuu niin vartalo päästää adrenaliinia elimistöön ja sydän lähtee pumppaa kovaa tahtia. On suuri lista muistakin oireista, kuten pahoinvointi, hikoilu, käsien puutuminen, jne. Kun pieninkin oire esiintyy, heti luulet että kohtaus on tulossa ja alat pelkäämään sitä - ja vartalosi vapauttaa adrenaliinia. Mutta kun oireita esiintyy tai kohtaus on tulossa, etkä pelkää sitä, niin tilanne ei kehity kohtaukseksi. Valitettavasti en paremmin osaa selittää. Olen antanut saman kirjan jo kuudelle ystävälleni ja jokaiselta on loppunut kohtaukset viikon sisällä, eikä niitä ole tullut sen jälkeen. Se on oikeasti niin typärän helppo menetelmä ja toimii niin tehokkaasti että haluisin tiedon olevan julki.. olisin säästäny vuosia jos lääkäri olisi antanut sen heti kääsiin. Paniikkikohtaus on pahin asia mitä minulle on koskaan tapahtanunut ja en voi parempaa menetelmää suositella kun ton kirjan lukimista. Toivon että tästä oli apua. [/QUOTE]
Esikatsele
Nimimerkki
Varmistus
Järjestä seuraavat numerot pienimmästä suurimpaan: 5 1 8
Lähetä vastaus
Uusimmat
Luetuimmat
Kuumimmat
Uusimmat
Näytä kaikki
1.
Oranssit päivät
Eilen 22:38
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
2.
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Eilen 21:54
vierailija
9 Viestiä
Aihe vapaa
3.
"Kristillisten Mia Puolimatka siirtyy perussuomalaisiin: ”Pitkään kypsynyt ratkaisu oli helppo tehdä”"
Eilen 21:50
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
4.
Netanjahulle sotarikossyyte ja kansainvälinen etsintäkuulutus, miksei sitä saatu Hamasin terroristijohtajille?
Eilen 21:45
vierailija
8 Viestiä
Aihe vapaa
5.
Elokuiset 2025❤️
Eilen 20:54
vierailija
0 Viestiä
Lapsen saaminen
6.
IL Näkökulma: Kaksplussan Alepa käyttäytyy niin huonosti, että oksat pois.
Eilen 17:23
vierailija
10 Viestiä
Aihe vapaa
7.
Perussuomalaiset, keskusta, kristillisdemokraatit ja Liike Nyt isänmaan asialla
Eilen 17:05
vierailija
2 Viestiä
Aihe vapaa
8.
Millaista seksivalistusta saitte koulussa?
Eilen 16:21
vierailija
8 Viestiä
Aihe vapaa
Luetuimmat
1.
Suomessako ei korruptiota? Opetushallitus tilaa kieltenopetusta käsittelevän selvityksen RKP-taustaiselta ajatushautomolta, ja yllätys yllätys...
Started by vierailija
Sunnuntai klo 23:37
Luettu: 526
Aihe vapaa
2.
"Helsinkiläinen koulu jakoi äidinkielen tunnilla härskin seksikirjan oppilaille luettavaksi – ”Hinkkausseksiä”, ”Kuinka k****n saa syvälle suuhun”"
Started by vierailija
Eilen 15:28
Luettu: 402
Aihe vapaa
3.
Kauppalehti: Pääkirjoitus - OrpoPurran arvonlisäverojen nosto on osoittautumassa virheeksi
Started by vierailija
Sunnuntai klo 22:58
Luettu: 384
Aihe vapaa
4.
Miksi Euroopan pitäisi rahoittaa Ukrainan sotimista?
Started by vierailija
Sunnuntai klo 10:16
Luettu: 331
Aihe vapaa
5.
Ärsyttää naapurien välinpitämättömyys
Started by viisikymppinen isoäiti
Eilen 09:55
Luettu: 325
Aihe vapaa
6.
Yhteys poliisiin tai lääkärille? Sillä vastuunkantajana on ikävä tehtävä: Tuntemani iäkäs autoilija on vaaraksi liikenteessä itselle ja monille muille
Started by vierailija
Sunnuntai klo 20:25
Luettu: 297
Aihe vapaa
7.
”Ilkeät kielet kertovat, ettei Sanna Marin muun muassa tervehtinyt loppuaikoinaan kollegoitaan eduskunnassa.” -No nehän on rehellisiä, ei ilkeitä!
Started by vierailija
Eilen 11:57
Luettu: 239
Aihe vapaa
8.
"Helena Koivu asettaa Kaksoiselämää-podcastissa ehdot tulevalle kumppanilleen."
Started by vierailija
Sunnuntai klo 20:04
Luettu: 236
Aihe vapaa
Kuumimmat
Näytä kaikki
1.
Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju
Latest: vierailija
3 min sitten
Aihe vapaa
2.
"Helsinkiläinen koulu jakoi äidinkielen tunnilla härskin seksikirjan oppilaille luettavaksi – ”Hinkkausseksiä”, ”Kuinka k****n saa syvälle suuhun”"
Latest: Johnny Appleseed
43 min sitten
Aihe vapaa
3.
Kauppalehti: Pääkirjoitus - OrpoPurran arvonlisäverojen nosto on osoittautumassa virheeksi
Tänään 01:35
Aihe vapaa
4.
Onnenarpa ja Janne Antin
Tänään 01:34
Aihe vapaa
5.
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Tänään 01:31
Aihe vapaa
6.
”Ilkeät kielet kertovat, ettei Sanna Marin muun muassa tervehtinyt loppuaikoinaan kollegoitaan eduskunnassa.” -No nehän on rehellisiä, ei ilkeitä!
Tänään 01:30
Aihe vapaa
7.
K/B-komposti
Tänään 01:22
Aihe vapaa
8.
300 000 työtöntä onkin ammattiyhdistysten aikaansaannosta...
Tänään 01:14
Aihe vapaa
Yhteistyössä
Lapset ja teinit
paniikkikohtaus lapsella
Bottom
+ Aloita uusi keskustelu