PANIIKKIIIIIII!!!!!!!

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
Nyt se sitten on edessä..Lauantai ja elämäni ihka ensimmäinen koiranäyttely... Paikalla liki 60 samanrotuista koiraa kuin miulla ja urokseni kanssa samassa kehässä 19 muuta urosta :whistle: :o Ja kun sattuu vielä olemaan uroksenikin elämänsä ensimmäinen koiranäyttely...ei olla edes mätsäreihin päästy harjoittelemaan. Voi hitto! EIkä olla muutenkaan kovin montaa kertaa keritty harjoittelemaan juoksua ja paikallaan seisomista...

Tuossa just listaa väänsin, et mitä kaikkea miun pitää muistaa ottaa mukaan. Ku muutoin unohan jotain tosi oleellista ja sit näyttely menee jo senkin takia mönkään. Matkaa kun on liki 250km, ni ei sit voi lähteä hakemaankaan mitään unohtunutta.

Huomenna illalla se lopullinen paniikki sitten alkaa, enkä varmaan pysty nukkumaan koko yönä. Syömisestä puhumattakaan... Ja kun en edes itse mene kehään koirani kanssa, niin silti mie oon liki paskat housussa ku jännittää niin paljon :ashamed:

Hyvin se menee. Ensi kerta toki jännittää. Ja harjoittelullahan sitä mestariksi tullaan, ota rennosti ja kokemuksen kannalta.

Tulehan sitten kertomaan miten pärjäsitte`? :)

Tiedän tunteen =) Tuo on kuitenkin "positiivista jännitystä"!
Onnea matkaan!! Kunhan muistat koiran paperit niin tärkein on mukana.. koiran lisäksi ;)

Itse myöhästyin päivän ilmoittautumisesta. ( jos olet Lahteen menossa ).

Lahteen joo, muttei KV-näyttelyyn... on oma rodun erikoisnäyttely siellä samalla. Siks mennään. Muutoin ei noi näyttelyhommat pahemmin kiinnosta, mutta ihana päästä näkemään liki 60 saman rodun edustajaa ja omistajia ja kasvattajia...

Niin joo ja Alaskanmalamuutti kyseessä...

Toi uros kun on vielä suht nuori (reilu 3,5v ) ni ei pahemmin siedä muita uroksia, ku ei vielä oo tullu sitä ylevää olemusta, milloin ei enää muut koirat kiinnosta (kuten vanhimmalle urokselle on jo tullu ) vaan pullistella pitää... Mut saas nähä meneekö pupu pöksyyn, ku 19 muuta urosta samassa kehässä :whistle:

Välillä kyl tulee semmoi epäilys, et oiskohan sittenkin pitäny jättää ilmottautumatta ja ois vaan menny itsekseen sinne katselemaan...

mutku koiralle jo kolmas pentue ois tulossa, ni aattelin, et ois kiva saaha jonkun virallisen tuomarin arvio tuosta koirasta...

Yhteistyössä