Paniikkihäiriöt ja matkustus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:hug: Mulla kans sattunu yhesti paha ahdistus kohtaus kun lensin kerran yksin. Me lähetään parin viikon päästä koko perheellä kreikkaan ja elän toivossa että kun poika 3v mukana niin touhua on niin paljon etten kerkiä pelätä! Jos tulee oireita niin sanon asiasta ensin miehelleni ja varmasti koneen lentoemännät on koulutettu rauhoittamaan ja auttamaan! En kyllä muuten osaa auttaa, :x

Älä anna peloille perikisi.. Kyllä se hyvin menee. Mulla kans sama ongelma. Mulla alkaa pyörryttämään ja vatsa menee sekasin sekä tulee kamala hiki.. Olen alkanu ajatella sillälailla sitä, että sitä ei tarvitse pelätä mitä ei ole tapahtunu. Eli en ole pyörtyny koneessa, enkä kakkinu housuihin, joten en tee sitä nytkään.. Kyllä asioilla on tapana järjestyä. Ota lähtiessä vaikka Buranaa, sen on kerrottu auttavan jonkin verran "rauhoittavasti".

Hei!

Itse kärsin noista paniikkihäiriöistä esim. suurissa kaupoissa ym muissa paljon väkeä täynnä olevissa paikoissa. Lentokoneessa ei minulla ole ollut ikinä minkäänasteisia paniikkikohtauksia. kun koneeseen jonotetaan saattaa kohtaus alkaa mutta lentokoneen HYVIN ILMASTOIDUSSA penkissä koen olevani paniikkikohtauksen tavoittamattomissa. Kun sinäkin sisäistät asian näin niin ei ole huolenhäivää....

HAUSKAA LOMAA B)

Myös meillä matkailua estää miehen paniikkikohtauspelko lentoneessa.

Tähän hommaan on olemassa lääkkeitä jotka eivät vie tajua kankaalle vaan ihminen joka näitä lääkkeitä käyttää pysyy täysissä järjissään.
Saa reseptillä jonka voi esim työpaikkalääkäri kirjoittaa. Mutta vielä ei ole rohjennut edes näillä lähteä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2006 klo 14:45 kipponen kirjoitti:
:hug: Mulla kans sattunu yhesti paha ahdistus kohtaus kun lensin kerran yksin. Me lähetään parin viikon päästä koko perheellä kreikkaan ja elän toivossa että kun poika 3v mukana niin touhua on niin paljon etten kerkiä pelätä! Jos tulee oireita niin sanon asiasta ensin miehelleni ja varmasti koneen lentoemännät on koulutettu rauhoittamaan ja auttamaan! En kyllä muuten osaa auttaa, :x

Ei kuulu kyl tähän vaikka mäkin pelkään. Mut lähettekö Rhodokselle? Ja mikä päivä?

Yhteistyössä