Paniikkihäiriö, apua tarvisin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "siiri"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"siiri"

Vieras
Mulla on nyt muutaman viikon aikana ollu jokunen paniikkikohtaus. Ensin ihan lyhyenä ja vielä siedettävänä, mut tuntunu pahentuvan kerta kerran jälkeen. Eilen autossa ollessa alkoi melko paha kohtaus ja nyt sen jälkeen vähän väliä yrittää päälle. Ja mielessä vaan pyörii jatkuvasti tuo paniikki, enkä pääse nyt siitä yli. Mietin kauhuissaan, et millon taas hyökkää päälle.

Onko päivystysasia, eli pääsenköhän tänään jo lääkärille? Soitin terkkarille, mut siellä oli ruuhkaa puhelimissa ja jätin soittopyynnön.

Miten teillä? Saako apua helposti tämmöiseen, vai joutuuko odottamaan?

Olo on kamala. :(

Uskon että pääset jo tänään ja saat lääkityksen. Tk-lääkärit hyvin hövelisti antavat noita lääkkeitä. Pyydä, tai vaadi, että pääset myöskin terapiaan.

no siis mä olen hakeutunu pahassa paniikissa päivystykseen ja sitä kautta pääsin jopa osastolle pariksi päiväksi. lääkkeet jos alotat, niin muista, ettei ne auta heti, paitti tietty rauhottavat.

lääkkeet ei auta heti, pahentavat oireita aluksi. saat todennäkösesti saikku 3viikkoa. apua kannattaa hakea :)

No olen lasten kanssa kotona, että saikkua en saa/tarvi, mutta se tässä on vähän hankalaa, että mies tekee reissutyötä, eli olen yksin tosi paljon lasten kanssa..

Mut pakko apua saada, ennenkuin tämä menee vaan pahemmaksi ja sitä myötä koko toimintakyky..

[QUOTE="siiri";23904894]No olen lasten kanssa kotona, että saikkua en saa/tarvi, mutta se tässä on vähän hankalaa, että mies tekee reissutyötä, eli olen yksin tosi paljon lasten kanssa..

Mut pakko apua saada, ennenkuin tämä menee vaan pahemmaksi ja sitä myötä koko toimintakyky..[/QUOTE]

soita lääkärilleaika, saat apua. ja ei pelkät lääkkeet vaan se mikä on aiheuttanu pittää puhua jollekki. kirjota oireet ylös koska on paljon helpompi. ja muista että se on vain tunne, henki ei lopu vaikak siltä tuntuu.

kyllä varmaan kannattaa soittaa. Toivottavasti saat apua

Tosin kyllä sairaanhoitjalla ei ole mahdollista määrätä lääkkeitä, mutta varmaan saat lähetteen eteenpäin ja kartotettua tilannetta.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä