Paniikkia pukkaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miä

Vieras
Maanantaina mennään 9 jälkeen tutustumaan päiväkotiin :o 11 päivä alkaa miun koulu ja pojan hoito :o Auttakkee! Miä en oo 7 vuoteen ollu koulua lähelläkään ja miten tuo miun ujo vauva siellä nyt pärjää ja ja ja... :snotty: Miä oon kuitenkin unohtanut jotain, omat koulutarvikkeet pitää ostaa ja mitäs tuo poika tarttee sinne? :o Sadevaatteet siltä puuttuu ja kumpparit ainakin. Ja lenkkarit ja mitähän vielä. Help? :ashamed: Ja siis tuo miun vauva on 5 ja puoli vuotta :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Hyvin se pärjää, :) Meillä menee tytöt hoitoon syyskuuksi kun tää mamma menee päiväkotiin työharjotteluun. Mie ootan jo innolla että koulu jatkus taas. Tarttee lähtee ostamaan mappeja lisää :D

Miun pittää mennä kans Tiimariin hypistelemään sälää :D Jännittää niin että on kohta löysät pöksyssä :o Mutta kai se siitä lähtee =)

Minunkin vauvat ( 2v ja 5v) "joutuvat" päiväkotiin ku mulla alkaa koulu. Minäkään en oo koulunpenkillä istunu herranaikoihin, vähän jänskättää. Mut enemmän mua jännittää lasten puolesta, ainakin tuon nuoremman ku se on niin äidin tyttö.....Itku tulee varppisti kun muksut jää sinne.

Alkuperäinen kirjoittaja Christina:
Minunkin vauvat ( 2v ja 5v) "joutuvat" päiväkotiin ku mulla alkaa koulu. Minäkään en oo koulunpenkillä istunu herranaikoihin, vähän jänskättää. Mut enemmän mua jännittää lasten puolesta, ainakin tuon nuoremman ku se on niin äidin tyttö.....Itku tulee varppisti kun muksut jää sinne.

Joo täälläkin on äitin poika =) ja aika ujo sellainen. Mutta kyllä se varmasti siitä lähtee, alkuun voi olla hankalaa mutta kyllä tuon ikäinen jo kaipaa kavereitakin kun niitä ei muuten ole oikein ollenkaan.