PANETTAAA!!

OooO
Sama vika täällä. Panettaa päivästä toiseen ja pahenee vain hetki hetkeltä. Yks juttu tässä maailmassa on varmempaa kuin kuolema ja se on se, että mun muijaa ei kyllä koipea anna tai ainakaan mulle se ei sitä anna :headwall: prkl..
 
OooO
Alkuperäinen kirjoittaja Maniac:
Niin panettais mutku ei ole ketään ketä panna. :/
No sulla sentään on sukupuolen mukanaan tuoma etu löytää helposti ehdokkaita joista valita, toisin kuin meillä miehillä. Toisaalta turha valittaa sillä jos mä saisin naista yhtä helposti kun nainen saa miestä niin panisin itteni hengiltä alta viikon ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja OooO:
No sulla sentään on sukupuolen mukanaan tuoma etu löytää helposti ehdokkaita joista valita, toisin kuin meillä miehillä. Toisaalta turha valittaa sillä jos mä saisin naista yhtä helposti kun nainen saa miestä niin panisin itteni hengiltä alta viikon ;)
Mäpä en halua panna ketä tahansa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja suusa:
potenut kullin puutetta. Ennenkuin otin tämän nykyisen ukkoni, minulla oli aina joku vakkari ja kullia sai aina halutessaan. Välillä sitä otti ihan vaan toisen mieliksi.
Vähän kuin meillä...
Enää ei heru, kun lapset on tehty.
Ennen taisi olla se paksuksi tuleminen pääasia, jolloin tuheroakin näkyi harva se ilta.

Tälläistä tämä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja nimmari:
Vähän kuin meillä...
Enää ei heru, kun lapset on tehty.
Ennen taisi olla se paksuksi tuleminen pääasia, jolloin tuheroakin näkyi harva se ilta.

Tälläistä tämä...
Otan osaa. Näitä kun lukee, niin muistaa, kuinka onnekas sitä itse onkaan. Meillä kun ei lasten tulo aiheuttanut oikeastaan muuta muutosta, kuin että se paneminen ajoittuu nykyään lähinnä myöhäisiltoihin, kun lapset ovat nukkumassa. Toisinaan otetaan kyllä lapsille yöhoitaja, ja mennään itse hotelliin ihan vaan panemaan kunnolla. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies:
Alkuperäinen kirjoittaja nimmari:
Vähän kuin meillä...
Enää ei heru, kun lapset on tehty.
Ennen taisi olla se paksuksi tuleminen pääasia, jolloin tuheroakin näkyi harva se ilta.

Tälläistä tämä...
Otan osaa. Näitä kun lukee, niin muistaa, kuinka onnekas sitä itse onkaan. Meillä kun ei lasten tulo aiheuttanut oikeastaan muuta muutosta, kuin että se paneminen ajoittuu nykyään lähinnä myöhäisiltoihin, kun lapset ovat nukkumassa. Toisinaan otetaan kyllä lapsille yöhoitaja, ja mennään itse hotelliin ihan vaan panemaan kunnolla. :)
Mä ainakin myönnän olevani erittäin kateellinen tuollaisille pariskunnille. Toivoisin että meilläkin olisi asiat noin hyvin. Ei voi kun onnitella teitä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja gissavem:
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies:
Otan osaa. Näitä kun lukee, niin muistaa, kuinka onnekas sitä itse onkaan. Meillä kun ei lasten tulo aiheuttanut oikeastaan muuta muutosta, kuin että se paneminen ajoittuu nykyään lähinnä myöhäisiltoihin, kun lapset ovat nukkumassa. Toisinaan otetaan kyllä lapsille yöhoitaja, ja mennään itse hotelliin ihan vaan panemaan kunnolla. :)
Mä ainakin myönnän olevani erittäin kateellinen tuollaisille pariskunnille. Toivoisin että meilläkin olisi asiat noin hyvin. Ei voi kun onnitella teitä!
Öh, kiitos! Itse ajattelen jotenkin siihen tapaan, että vaikka seksi ei kaikkein tärkein asia hyvässä parisuhteessa olekaan, niin kyllä se silti tosi tärkeä on. Parisuhde ilman fyysistä vetovoimaa kumppaniin muuttuu ennenpitkää joksikin muuksi kuin parisuhteeksi. Jos hyvin käy, niin kaveruudeksi, jos taas huonosti, niin välinpitämättömyydeksi tms.

On hyvä pitää huolta siitäkin, että seksi ei muutu pelkäksi toisen ihmisen avustamaksi itsetyydytykseksi. Vaihtelua tarvitaan ja tämän vuoksi me olemme viime aikoina harkinneet melko vakavastikin nk. kolmatta pyörää... Ihan vaan kokeilunhalun vuoksi. En tiedä toteutuuko tuo välttämättä koskaan, mutta jo pelkkä ajatus on niin kiihottava, että ainakin uskottelemme itsellemme sen vielä jonain päivänä toteutuvan. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja LoveDoctor:
Alkuperäinen kirjoittaja gissavem:
No ketäpä ei panettais?
Paska juttu kun ei vaan saa vastakaikua miekkoselta :kieh:
Varmasti moni himokas kotirouva olisi avittamassa tilannetta :)

Missähän noi kaikki himokkaat kotirouvat piileskelee??? Eipä ole näkynyt edes nännin vilahdusta :p |O
Täällä yksi ilmoittautuu.. :whistle: :snotty: Meillä tilanne se harvinaisempi ( kai? ) . Eli mun mies ei halua ja minä haluaisin kovastikin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
Alkuperäinen kirjoittaja LoveDoctor:
Alkuperäinen kirjoittaja gissavem:
No ketäpä ei panettais?
Paska juttu kun ei vaan saa vastakaikua miekkoselta :kieh:
Varmasti moni himokas kotirouva olisi avittamassa tilannetta :)

Missähän noi kaikki himokkaat kotirouvat piileskelee??? Eipä ole näkynyt edes nännin vilahdusta :p |O
Täällä yksi ilmoittautuu.. :whistle: :snotty: Meillä tilanne se harvinaisempi ( kai? ) . Eli mun mies ei halua ja minä haluaisin kovastikin..
Niinpä niin... tuo on kyllä harvinaista, mutta ei tavatonta. Täällä pitäisi olla joku "panopankki": pihtaajat luovuttavat panokiintiönsä pankille, joka lainaa sitä tarpeen mukaan. Pihtaaja saisi hyvän mielen kuten myös kiintiön käyttäjäkin.

Tai jotain...
 

Yhteistyössä