mutta jos tekee mieli oikeetaAlkuperäinen kirjoittaja juuei:kädelle ja päiväunille?
ota suklaata ja kaffetta *tosa o*
Voita väliin.Alkuperäinen kirjoittaja tosi vieras:Kiitti, mut taitaa vituttaa niin kovasti ettei veri ees kierrä. Eli luultavasti pano tai runkku menis kuivaks jyystämiseks. :kieh:
Kahvin otan ilolla vastaan!
No sehän sulle sopis... B)Alkuperäinen kirjoittaja ccc:mutta jos tekee mieli oikeetaAlkuperäinen kirjoittaja juuei:kädelle ja päiväunille?
Riippuu mitä tarjollaAlkuperäinen kirjoittaja tosi vieras:Kiitti, mut taitaa vituttaa niin kovasti ettei veri ees kierrä. Eli luultavasti pano tai runkku menis kuivaks jyystämiseks. :kieh:
ainaAlkuperäinen kirjoittaja Misu:No sehän sulle sopis... B)Alkuperäinen kirjoittaja ccc:mutta jos tekee mieli oikeetaAlkuperäinen kirjoittaja juuei:kädelle ja päiväunille?
Rypsiöljyä tai margariinia ois. Mut ukko on töis. :kieh: Sitä paitti se osaltaan vitutta mua. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja LilyOfTheValley:Voita väliin.Alkuperäinen kirjoittaja tosi vieras:Kiitti, mut taitaa vituttaa niin kovasti ettei veri ees kierrä. Eli luultavasti pano tai runkku menis kuivaks jyystämiseks. :kieh:
Sormet klitoriksen päälle ja vispaamaanAlkuperäinen kirjoittaja tosi vieras:Rypsiöljyä tai margariinia ois. Mut ukko on töis. :kieh: Sitä paitti se osaltaan vitutta mua. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja LilyOfTheValley:Voita väliin.Alkuperäinen kirjoittaja tosi vieras:Kiitti, mut taitaa vituttaa niin kovasti ettei veri ees kierrä. Eli luultavasti pano tai runkku menis kuivaks jyystämiseks. :kieh:
Ja vitut. Panenpahan sitten kunnolla ku ei ketuta enää. Se on jämpti niin!Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Sormet klitoriksen päälle ja vispaamaanAlkuperäinen kirjoittaja tosi vieras:Rypsiöljyä tai margariinia ois. Mut ukko on töis. :kieh: Sitä paitti se osaltaan vitutta mua. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja LilyOfTheValley:Voita väliin.Alkuperäinen kirjoittaja tosi vieras:Kiitti, mut taitaa vituttaa niin kovasti ettei veri ees kierrä. Eli luultavasti pano tai runkku menis kuivaks jyystämiseks. :kieh:
Eise kuitenkaan anna :hug:Alkuperäinen kirjoittaja tosi vieras:Ja vitut. Panenpahan sitten kunnolla ku ei ketuta enää. Se on jämpti niin!Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Sormet klitoriksen päälle ja vispaamaanAlkuperäinen kirjoittaja tosi vieras:Rypsiöljyä tai margariinia ois. Mut ukko on töis. :kieh: Sitä paitti se osaltaan vitutta mua. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja LilyOfTheValley:Voita väliin.Alkuperäinen kirjoittaja tosi vieras:Kiitti, mut taitaa vituttaa niin kovasti ettei veri ees kierrä. Eli luultavasti pano tai runkku menis kuivaks jyystämiseks. :kieh:
No, mä huutelen sua sitten apuun jos noin hassusti pääsee käymään.Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Eise kuitenkaan anna :hug:Alkuperäinen kirjoittaja tosi vieras:Ja vitut. Panenpahan sitten kunnolla ku ei ketuta enää. Se on jämpti niin!