Panettaa ihan sairaasti

  • Viestiketjun aloittaja mieliteko
  • Ensimmäinen viesti
taas kostuen
Panettaa kyllä aika ajoin ihan yllättävissä paikoissa yllättävinä aikoina. Jos jossain shoppailuaikana niin tapahtuu on vaan odotettava kodin rauhaa. Töissä on odotettava lounasaikaa tai kahvitaukoa ja piilouduttava veskiin. Sormetus auttaa pahimpaan hätään. Itse teen niin, useinkin. Jätän sormet huuhtelematta. Niitä on mukavaa loppupäivä työn lomassa haistella ja odottaa sitä kodin rauhaa, missä sitten pistää isomman rattaan päälle. Tai soittaa paikalle palokunta eli se ikioma vakipano joka aina on valmis auttamaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Olin nuorena hieman ennen armeijaan menoa ison tavaratalon varastossa töissä. Meitä oli kuuden hengen porukka, miehiä ja naisia. Yksi työporukan naisista saattoi ihan pokkana vaan ilmoittaa, että panettaa ja kovasti. Aika useinkin hänellä oli sama tunne. Me muut vaan hieman naurahdimme ja sanottiin, että klo viiden jälkeen apu on ovella vastassa. Naisen miesystävä oli aina työajan jälkeen vastassa. En usko, että hän kävi työajalla missään olotilaansa helpottamassa, vaan odotti illemmalla tapahtuvaa vaivan hoitoa.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
rva vaan
Jos ihan rehellisiä ollaan, niin aika yleistä se panetuksen tarve naisilla on. Naiset nyt ei kouri vatsanpohjaansa niinkuin miehet saattavat tehdä. Ja miksi ei naisiakin voi siis panettaa jos miehetkin juttujen mukaan siitä "kärsii". Itse tunnen itseni ihan normaaliksi naiseksi ja kyllä vaan, kyllä minullakin tulee ajoittain kova himo ja panetushalu kesken työpäivän. On vaan sinniteltävä.
 
vierailija
Näitä sun jakamia kuvia ymmärtää partalapukaisetkin. Ilman niitä ei taitaisi paattimatka olla niin suosittu?
Sulla on oma rooli tuossa systeemissä, millä houkutellaan ihmiset nimenomaan Suomeen. Kuka kuskaa, vastaanottaa, jääköön selvittämättä. Luulin jonkin aikaa sitten, ettei ihmiset tiedä, missä ovat mukana, mutta olin kai väärässä, kun näitä juttuja lukee. Muutenhn lsittaisi yksärinä kikki?
 
vierailija
Jos ihan rehellisiä ollaan, niin aika yleistä se panetuksen tarve naisilla on. Naiset nyt ei kouri vatsanpohjaansa niinkuin miehet saattavat tehdä. Ja miksi ei naisiakin voi siis panettaa jos miehetkin juttujen mukaan siitä "kärsii". Itse tunnen itseni ihan normaaliksi naiseksi ja kyllä vaan, kyllä minullakin tulee ajoittain kova himo ja panetushalu kesken työpäivän. On vaan sinniteltävä.
Oli muuten todella törkeä viesti. Jotkut miehet "kourii" itseään, koska kivekset on puristuksissa.
 

Yhteistyössä