Pandan Kultasuklaalevykilpailu!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gekkolisko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Aino:
Alkuperäinen kirjoittaja Siniviuhka:
en edes tajua sitä juttua, millä tavalla kultainen levy? joku samanmoinen kultainen läpyskä siellä kuoren välissä, kuin Jali ja suklaatehtaassa :p

Siis se folio johon se suklaa on sen päälipaperin alla kääritty on kullan värinen. Mutta ilmeisesti jotkun valopäät kuvittelee että siellä sisällä on jotain ylimäärästä jonka voi taittelemalla huomata.

no ne kuvittelee että se levy on kultaa.. :D

smirgelin juu tuota samaa oon itekin miettinyt, että taitaa olla Pandalla vaan joku mainoskampanja, jolla ihmiset ostaa hullunlailla suklaata. Pandan johtajille muhkeampi tilipussi tällä kertaa :laugh: :laugh:

Siis haloo?!?! No totta helvetissä. Vai miksi sä luulet mainostettavan jos ei myynnin lisäämiseksi?

Jessus mitä älypäitä täällä.

Alkuperäinen kirjoittaja f:
Alkuperäinen kirjoittaja Aino:
en edes tajua sitä juttua, millä tavalla kultainen levy? joku samanmoinen kultainen läpyskä siellä kuoren välissä, kuin Jali ja suklaatehtaassa :p

Siis se folio johon se suklaa on sen päälipaperin alla kääritty on kullan värinen. Mutta ilmeisesti jotkun valopäät kuvittelee että siellä sisällä on jotain ylimäärästä jonka voi taittelemalla huomata.

no ne kuvittelee että se levy on kultaa.. :D

No siis hyvänen aika, jos se levy on kääritty folioon, niin tunnethan sinä kun se folio rusahtaa rikki.

KUN PANDAN LEVYISSÄ EI NORMAALISTI OLE FOLIOTA!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
smirgelin juu tuota samaa oon itekin miettinyt, että taitaa olla Pandalla vaan joku mainoskampanja, jolla ihmiset ostaa hullunlailla suklaata. Pandan johtajille muhkeampi tilipussi tällä kertaa :laugh: :laugh:

Siis haloo?!?! No totta helvetissä. Vai miksi sä luulet mainostettavan jos ei myynnin lisäämiseksi?

ei kun hyväntekeväisyyttä :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

ei kun hyväntekeväisyyttä :laugh:

Joo, en mäkään usko että tolla Pandalle mainosta tavotellaan. Ehkä niillä vaan oli ylimäärästä rahaa ja eivät muuta käyttöö keksineet sille?

Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:

Monet vaan taitaa jättää ne valmiiks räpelletyt levyt kaupan hyllylle, ja siirtyä muiden valmistajien tuotteisiin... :/

Täytyyki nyt sitten hakea kaupat tyhjäksi Pandan suklaista, jos niitä vielä olisi ehjiä levyjä tallella. Mutta toisaalta kaupathan vois myydä alessa niitä rikkinäisiä ;)

Mäkin oon miettiny että minkälainen se "kultainen" levy sitten on? Täytyyhän sen olla selkeästi tunnistettavissa jos sen sattuu saamaan...
No,itse osallistuin kilpailuun Pandan nettisivulla. Mä jotenkin kuvittelin, että jos ei se voittolevy löydy siihen määräpäivään mennessä, niin arpovat sitten sen voittosumman muiden kesken. Tietty parempi jos arpoisivat jokatapauksessa :D

Nojaa... Ei siinä luulisi olevan järkeä, kun niitä pandan levyjä valmistetaan kaiken aikaa.Ihan voisin arvata, että Panda jättää Ns. "Kultaisen levyn" valmistuksen sinne tammikuun loppuun.Sillä tavalla Pandalta säästyisi sekin 5000?.

Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:

Monet vaan taitaa jättää ne valmiiks räpelletyt levyt kaupan hyllylle, ja siirtyä muiden valmistajien tuotteisiin... :/

Yhteistyössä