Panda boikottiin!

  • Viestiketjun aloittaja Laku
  • Ensimmäinen viesti
Laku
Tästä päivästä alkaen boikotoin Pandan tuotteita.

Syynä Super-Pepe-laku, joka sisältää kofeiinia ja tauriinia. Tällainen kofeiini-tauriini-lisä lakuun on turhimmista turhin.

 
huokaus
No kuka pakottaa sua ostamaan kofeiinilakua?! :headwall:
Eihän sitä kaikkiin lakuihin ole lykätty.
Mä en juo alkoholia mutten siltikään viitsi boikotoida vaikka Marlia, vaan juon niiden mehuja silti. Niiden viinejä mun ei onneksi ole pakko ostaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Laku:
Tästä päivästä alkaen boikotoin Pandan tuotteita.

Syynä Super-Pepe-laku, joka sisältää kofeiinia ja tauriinia. Tällainen kofeiini-tauriini-lisä lakuun on turhimmista turhin.
se lasketaankin energiapatukaksi...
 
Laku
Alkuperäinen kirjoittaja Innis:
Hih..mä en nyt kanssa oikein ymmärtänyt, että miksi yhden kofeiinilakun vuoksi pitäisi koko yritystä lähteä boikotoimaan:D Voisinpa jopa maistaa tuota lakua:p
Periaatteesta.
Vastuutonta yritykseltä tehdä tuollainen tuote, joka on lasten terveydelle haitallinen. Leima "Ei lapsille" vain tekee tuotteesta 10-vuotiaiden silmissä entistäkin houkuttavamman.

Miten tuon lakun myyntiä lapsille kontrolloidaan? Pitäkö kassaneidin kysyä lakun ostajaltakin paperit?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Laku:
Alkuperäinen kirjoittaja Innis:
Hih..mä en nyt kanssa oikein ymmärtänyt, että miksi yhden kofeiinilakun vuoksi pitäisi koko yritystä lähteä boikotoimaan:D Voisinpa jopa maistaa tuota lakua:p
Periaatteesta.
Vastuutonta yritykseltä tehdä tuollainen tuote, joka on lasten terveydelle haitallinen. Leima "Ei lapsille" vain tekee tuotteesta 10-vuotiaiden silmissä entistäkin houkuttavamman.

Miten tuon lakun myyntiä lapsille kontrolloidaan? Pitäkö kassaneidin kysyä lakun ostajaltakin paperit?
Mitä jos ihan itse sanoisit sille lapsellesi, ettei niitä ole tarkoitettu lapsille, et saa ostaa noita? Ei kai se nyt yksin Pandan vika ole, jos lapsesi päähän ei mene yksinkertainen kielto?
 
vieras
Mitkäs firmat tekeekäännäitä energiajuomia? Sä et varmaan osta niiden limsojakaan? Kun energiajuomissakin on kofeiinia ja kai tauriiniakin ja ties mitä muuta...
Taitaa fazeriki tehdä energia patukoita, mitäs ne sisältää? Ja boikotoitko niitäkin?
 
Laku
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja Laku:
Alkuperäinen kirjoittaja Innis:
Hih..mä en nyt kanssa oikein ymmärtänyt, että miksi yhden kofeiinilakun vuoksi pitäisi koko yritystä lähteä boikotoimaan:D Voisinpa jopa maistaa tuota lakua:p
Periaatteesta.
Vastuutonta yritykseltä tehdä tuollainen tuote, joka on lasten terveydelle haitallinen. Leima "Ei lapsille" vain tekee tuotteesta 10-vuotiaiden silmissä entistäkin houkuttavamman.

Miten tuon lakun myyntiä lapsille kontrolloidaan? Pitäkö kassaneidin kysyä lakun ostajaltakin paperit?
Mitä jos ihan itse sanoisit sille lapsellesi, ettei niitä ole tarkoitettu lapsille, et saa ostaa noita? Ei kai se nyt yksin Pandan vika ole, jos lapsesi päähän ei mene yksinkertainen kielto?
huoh... ei ole kyse mitä mun lapset ostaa, kyllä mä niistä huolehdin :)
mut ne onkin ne toisten mukulat, niihin ei mun kiristys-lahjonta-uhkailu tehoa... ja sit on kofeiinivauhdissa kasa pentuja. Onhan noi nähty kun ne kiskoo Batteryy. nyt saman voi tehdä syömällä lakua ja hörppimällä päälle energiajuomaa :eek:
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Mitä siitä sitten seuraa, jos lapsi sellaisen syö?
Tuskin se kuolemaksi kuitenkaan on?
Ihan vilpittömästi kysyn :xmas:
Mitäköhän tuolle seuraa, jos juo kupin kahvia. Vatsan väänteitä ja lisääntynyttä vilkkautta veikkaisin... :D
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Laku:
Alkuperäinen kirjoittaja Innis:
Hih..mä en nyt kanssa oikein ymmärtänyt, että miksi yhden kofeiinilakun vuoksi pitäisi koko yritystä lähteä boikotoimaan:D Voisinpa jopa maistaa tuota lakua:p
Periaatteesta.
Vastuutonta yritykseltä tehdä tuollainen tuote, joka on lasten terveydelle haitallinen. Leima "Ei lapsille" vain tekee tuotteesta 10-vuotiaiden silmissä entistäkin houkuttavamman.

Miten tuon lakun myyntiä lapsille kontrolloidaan? Pitäkö kassaneidin kysyä lakun ostajaltakin paperit?
Miten kontrolloidaan, ettei lapset osta energiajuomia? Limsatölkeiltä nekin näyttää. Tässä on nyt aplla iso ongelma.
 

Yhteistyössä