panadol+pronaxen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Miten pitkä väli pitää olla panadolin ja pronaxenin välissä? Vai voiko antaa yhtäaikaakin?

Edellisestä suposta on 9h, pronaxenista 6h. Joko voi antaa uudestaan supon? Koskas sitten saa antaa pronaxenia seuraavan kerran?

ok.eli jos annan panadolia nyt ja vaikutus loppuu yöllä, voin huoletta antaa heti perään sitten pronaxenia,jolloin pitäis periaatteessa pärjätä aamuun asti.
kiitos

mä koittaisin ajoittaa niin että annat sitä pronaxenia aamulla ja nukkumaan mennessä, panadolia sitten lisäksi tarpeen mukaan. Mä annan yleensä tytölle varsinkin yötä vasten nuo molemmat niin saa paremmin nukuttua.

Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
mä koittaisin ajoittaa niin että annat sitä pronaxenia aamulla ja nukkumaan mennessä, panadolia sitten lisäksi tarpeen mukaan. Mä annan yleensä tytölle varsinkin yötä vasten nuo molemmat niin saa paremmin nukuttua.

joo näin täytyy koittaa jatkossa.nyt annoin päivällä vaan jo tuon pronaxenin,eli siitä tulee 12h joskus 03 aikaan. mut jospa sitä ei tarvis silloin ja saisin venytettyä sen aamuksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:

Annostele nimenomaan näin! Pronaxenia pääsääntöisesti 12 tunnin välein ja tarvittaessa Panadolia.

Jos on oikeasti korkea kuume (yli 38,5) en miettisi mitään tarvittaessa Panadolia, vaan antaisin säännöllisesti Panadol+Pronaxen-yhdistelmää niin kauan kuin kuumetta on. Panadol 3-4 kertaa vuorokaudessa ja Pronaxen 2 x / vrk.

Yhteistyössä