Panacodit tekee liian hyvän olon...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suihkumyss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla tuli huono olo niistä,kuten myös cymbaltasta.Tramalista tuli ihan ok olo,mutta meni pää liian sumuiseksi.
Ei oo helppoo löytää kunnon kipulääkettä tässä lääke viidakossa.

Äijällä oli samaa tärpää... kuulemma vähän helpotti oloa, mutta ei kannattanut hakea lisää. Ei auttanut niin paljoa.

No mie sain vaan 3 vuotta sitten leikkauksen jälkeen. Nukutti, teki turraksi, välinpitämättömäksi. Ymmärrän, miksi joku haluaisi jäädä jumiin siihen tunteeseen. Mä kuitenkaan en, eikä onneksi ollut tarvetta pitkäaikaiseen kipulääkkeeseen. Toivottavasti äijäs saa kivut pois jotenkin?

No mie sain vaan 3 vuotta sitten leikkauksen jälkeen. Nukutti, teki turraksi, välinpitämättömäksi. Ymmärrän, miksi joku haluaisi jäädä jumiin siihen tunteeseen. Mä kuitenkaan en, eikä onneksi ollut tarvetta pitkäaikaiseen kipulääkkeeseen. Toivottavasti äijäs saa kivut pois jotenkin?

Ei tuolla mikään tunnu tehoavan... Panacodeja on 400 kpl odottamassa, mutta ei niistä ole juurikaan iloa, jos ei niitä ota. :headwall: Ja on huolissaan maksastaan, ehkä aiheestakin, mutta olemme dna-tutkijaystäväni kanssa yrittäneet saada äijän uskomaan, että kipu on stressitila ja stressitila nostaa tulehdusarvoja ja kipu jää päälle, se vahvistaa omia hermoratojaan ja kroonistuu...

Mä otin kerran hammassäryissäni 3 tunnin aikana 3 ja 1/2 tuollaista. Nukahdin vessaan ja olin aamulla ihan vähän sekaisin. Kaikkea se järkyttävä hammassärky saakin tekemään

Oxycontin teki saman mulle. Mutta ei ollut kuin kolme tabua onneksi mulle annettu.

Musta tuntui niin kuin olisin leijunut pilven päällä. :D Hyvinkin voin kuvitella että joku haluaa sitä tunnetta. :p Mutta mäkin kyllä lopetin yhteen päivään leikkauksen jälkeen niiden käytön, ei oikein tunnu kivalta olla kokoajan ihan kukkuluuruu.

Ei tuolla mikään tunnu tehoavan... Panacodeja on 400 kpl odottamassa, mutta ei niistä ole juurikaan iloa, jos ei niitä ota. :headwall: Ja on huolissaan maksastaan, ehkä aiheestakin, mutta olemme dna-tutkijaystäväni kanssa yrittäneet saada äijän uskomaan, että kipu on stressitila ja stressitila nostaa tulehdusarvoja ja kipu jää päälle, se vahvistaa omia hermoratojaan ja kroonistuu...

Niin totta,mulla kroonistui kun pitkään haettiin sopivaa lääkettä.
Mäkin söin panacodeja huonoimpaan aikaan 6kpl päivässä,ilman merkittävää apua.

[QUOTE="vieras";24591564]Niin totta,mulla kroonistui kun pitkään haettiin sopivaa lääkettä.
Mäkin söin panacodeja huonoimpaan aikaan 6kpl päivässä,ilman merkittävää apua.[/QUOTE]

Äijä kiskoi 8... ja siihen sitten Buranat päälle. Vatsahan siitä tulee jo täyteen kaikkien muiden lääkkeiden kanssa.

Muistattehan että Panacodissa on sen höntin olon aiheuttavan kodeiinin lisäksi myös parasetamolia jota ei saa ihan mielin määrin käyttää. Yhdessä Panacodissa on parasetamolia 500 mg, kahdeksassa sitten jo 4 g ja sen enempää ei vuorokauden aikana voi turvallisesti käyttää.

[QUOTE="vieras";24592092]Muistattehan että Panacodissa on sen höntin olon aiheuttavan kodeiinin lisäksi myös parasetamolia jota ei saa ihan mielin määrin käyttää. Yhdessä Panacodissa on parasetamolia 500 mg, kahdeksassa sitten jo 4 g ja sen enempää ei vuorokauden aikana voi turvallisesti käyttää.[/QUOTE]

Siksipä jatkoikin ibuprofeenilla... Ei maksa ilahdu parasetamolin yliannostuksesta.

Suomessa parasetamolin turvaraja on 3g mutta eräissä muissa maissa 4g.
Ei ibubrofeiinikaan hyväksi ole, pienetkin määrät pitkään käytettynä aiheuttaa vatsaongelmia. Kipupotilaalle kuitenkin toivottavasti määrtty jo vatsansuojalääkekin.

[QUOTE="eeee";24592132]Suomessa parasetamolin turvaraja on 3g mutta eräissä muissa maissa 4g.
Ei ibubrofeiinikaan hyväksi ole, pienetkin määrät pitkään käytettynä aiheuttaa vatsaongelmia. Kipupotilaalle kuitenkin toivottavasti määrtty jo vatsansuojalääkekin.[/QUOTE]

No, äijähän kiskoo kortisonia ja vatsansuojalääkettä (Somacia) ja kipulääkkeitä (aika huonosti), solusalpaajia ja kaikkea muuta hauskaa, mitä nyt vain joku joskus keksii... vitamiinit ja kalsiumlisät myös... ja trip-tryp-traptyleenit ja toisinaan Rivatrilit ja unettavat kaupan päälle... vaan kivut ovat ja pysyvät.

Mutta käsittääkseni yleisesti ottaen Panacod on hyvä, tehokas ja turvallinen kipulääke, vaikkakin koukuttava.

Yhteistyössä