Panacodit tekee liian hyvän olon...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suihkumyss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hah, koitin kerran ottaa Panacodin sappikipuun...ei mikään hyvä idea ollenkaan. Oli hitonmoinen kipu sen jälkeen =D Lääkärikin muisti kehua :laugh:

Mut joo, kyllähän se Panacod ihan toimii. Yksilöllistä tämäkin, kuten kaikki lääkehoito yleensä.

[QUOTE="jep";24589193]Muutaman kerran tulee joo. Sen jälkeen on vain paska olo ja tujottaa suu auki eteensä mitään ajattelematta - ja on koukussa.[/QUOTE]

Olen syönyt näitä satunnaisesti n. vuoden ajan. Ihan pikkukipuun en ota.

Mulla on ´Tramal 50mg selkäkipuun, aiemmin oli nuo panacodit mutta eivät auttaneet. Se tekee joksikin aikaa hyvän olon mutta siltikin kipu tuntuu

Mulla taittuu kipu tällä hetkellä parhaiten kun otan 2 Panacodia ja 600mg Buranaa.

Tramal 50mg mulla oli myös, siinä kävi minun kohdallani taas niin että päässä humisi ja tuli tosi seko olo, toisten äänet kuului kuin jostain kaukaa pöntöstä. Kipu ei kunnolla talttunut.

Mutta niinkuin tuolla joku jo sanoikin, nää on tosi yksilöllisiä asioita.

Silloin kun minun piti syödä panacodia niin kivut oli kyllä niin hienot että ei siinä mistään oloista enää kerinnyt nauttimaan kun nukahti heti kun ei ollut jatkuvaa kipua pitämässä hereillä.

Ehdin muutaman viikon sisällä itse muodostamaan jonkinnäköisen riippuvuuden ja söin pari pakettia loppuun, vaikka ei kivun vuoksi olisi tarvinnut. Kannattaa olla varovainen.

Yhteistyössä