Panacod

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
jos mä nyt yhden otan, voinko olla kohta tuossa kanttuvei?

No ei nyt sentään. Olotila tuntuu monista aika mukavalta. Jopa liiankin mukavalta. Pari kun ottaa niin voi olla tillin tallin. Sinulle on kuitenkin sitä ilmeisesti kipuun määrätty. Lyhytaikaisesta käytöstä ei ole haittaa, mutta koukkuun ei pidä jäädä!

Alkuperäinen kirjoittaja s:

Ei ne niin vahvoja ole.

Kyllä ne joillakin vaikuttaa vahvemmin kuin toisilla.
Kun ei tiedä vaikutusta omalla kohdalla kannattaa ottaa ensimmäinen niin, että pystyy lepäilemään ja tarkkailemaan vaikutusta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja s:

Ei ne niin vahvoja ole.

Kyllä ne joillakin vaikuttaa vahvemmin kuin toisilla.
Kun ei tiedä vaikutusta omalla kohdalla kannattaa ottaa ensimmäinen niin, että pystyy lepäilemään ja tarkkailemaan vaikutusta.

Juu, niin vaikuttaa. Itse joudun ottamaan panacodin sängynreunalla istuen, jalat saattaa mennä alta hyvinkin äkkiä.

Kerran nappasin kaksi nappia selkäsärkyyn ja lähdettiin kauppaan. Marketissa mä olin ihan kamoissani pupillit pikkiriikkisinä ja olo oli ahdistava ja levoton. Kassaneiti katsoi sen näköisenä että "mitäköhä toikii on oikee vetäny".

Muistaakseni sisältää 500 mg parasetamolia joten ei mahdottoman tehokas kipulääke kuitenkaan olo. Kodeiini sitten taas pistää toisilta pään ihan pyörälle, joillekkin ei vaikuita mitenkään.
Auton rattiin tai pyöräilemään ei kannata lähteä moneen tuntiin lääkkeen oton jälkeen.

Yhteistyössä