pampersin kesätarjous!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bluedrama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bluedrama

Jäsen
27.03.2007
454
0
16
mulle tuli sellanen lappu pampersilta, että kun ostaa neljä pakettia vaippoja ja lähettää jotkut koodit ja ostokuitin/kuitit sinne, niin saa 20e takaisin.

Eli siis paketeista tarvii leikata EAN-koodi, mikä se on?

Ja sit tuohon lappuseen pitää kirjoittaa SWIFT-koodi, mikäs se on?

Onko muille tullu tuollaista tarjouslappua? Ja osaako joku auttaa tyhmää? :D

Se viivakoodi on EAN-koodi. SWIFT-koodin saat pankista. Mulla oli kerran viallinen pampersin vaippa ja ne pyys kans jotain swift-koodia ja siinä luki, että sen saat soittamalla pankkiisi.

Tässä lappusen toisella puolella on nuo vaippapaketit mitä voi ostaa. Ja minusta nuo on ihan normipaketit.

Kiitos tiedoista! :)

Meijän kylällä on nyt kaikki pampers vaipat 10e/pkt. Eli niitäkun ostaa 4 niin tulee 40e ja sit saa 20e takaisin, niin yhen vaipan hinnaks jää n.8snt. Siis sille koolle, mitä meijän neiti käyttää. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ??:
näin minäkin ajattelin että ihan tuo normaali paketti on. ei muuta kun tota swiftkoodia metsästämään. mitä se koodi tahtoo pitää sisällään?

numeroita, ja se on mainittu melko selkeästi tiliotteen ylälaidassa laatikossa

joo tiedän että on numerosarja mutta, ihan mielenkiinnosta kysyn että onko vaan joku sattumanvarainen numerosarja vai onko siinä jotain minun tietoja ? kun esim tilinumerossa on etuosa pankin tunnus ja loppuosa se minun tilin numero.

Alkuperäinen kirjoittaja ??:
joo tiedän että on numerosarja mutta, ihan mielenkiinnosta kysyn että onko vaan joku sattumanvarainen numerosarja vai onko siinä jotain minun tietoja ? kun esim tilinumerossa on etuosa pankin tunnus ja loppuosa se minun tilin numero.

mitä se sulle kuuluu, ja mitä sillä tiedolla teet. ne siellä pampersilla näkee siitä sun hiusten värin tietenkin!!?? sitä tarvitaan kun raha liikkuu eri maiden välissä. :o

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
tavan paketti on säästöpaketti, kun ennen vaipat oli yhden rivin paketissa, tai jossain kyläkaupassa saattaa olla vieläkin..

Onko siis varmaa tietoa, että normi paketti on säästöpaketti? Ajattelin käydä muutaman paketin nyt hakemassa, kun kuitit aikasemmista tämän ja viime kuun ostoksista on heitetty menemään.. :(

Käykö pahvilaatikossa ostetut megapaketit siis ollenkaan? (Meidän mummo toi meille vaippoja megapaketissa ja oli saanut mukaan kaupasta tuon kampanjalipun. Luulisi siis että megapaketitkin käy?)

Jos EAN-koodi tarkottaa kerran viivakoodia, niin onko se sitten pakettiin painettu viivakoodi vai se valkoinen jälkikäteen liimattu tarra, jossa on joku viivakoodi?

SWIFT koodi (eli BIC) on se kirjainyhdistelmä! Esim op:n on OKOYFIHH.

Eiks noi pahvilaatikoissa olevat paketit ole tavalliset säästöpakkaukset? Eli niistä pusseista kun leikkaa koodin irti niin hyvää tulee. Ja juurikin ne mitkä on painettu, ei mitään kaupan omia lappuja.

Citymarket ainakin mainostaa 32-66kpl paketteja säästöpakkauksina. Viimevkolla ostin ison muovisen paketin jossa 54 vaippaa ja hyllylapussa luki säätöpakkaus.. Mua nyt vaan hämää kun tuossa lapussa on kuvia noista paketeista, 1, 3 ja 4, ja meidän herra käyttää niitä 5. Et kai niistäki nyt saa sen hyvityksen??

Alkuperäinen kirjoittaja kävijä:
SWIFT koodi (eli BIC) on se kirjainyhdistelmä! Esim op:n on OKOYFIHH.

Eiks noi pahvilaatikoissa olevat paketit ole tavalliset säästöpakkaukset? Eli niistä pusseista kun leikkaa koodin irti niin hyvää tulee. Ja juurikin ne mitkä on painettu, ei mitään kaupan omia lappuja.

Pahvilaatikoissa on paketin koosta riippuen 2-3 pienempää pakettiä, mutta ne ei ole tuollaisen normaalin paketin näkösiä. Ovat valkoisia ja niissä ei ole enää erikseen mitään viivakoodia.
Tullaanko siihen tulokseen että vain ne paketit käy, jotka on sen kampanjakupongin takana esitetty?

Alkuperäinen kirjoittaja Simppeli:
Citymarket ainakin mainostaa 32-66kpl paketteja säästöpakkauksina. Viimevkolla ostin ison muovisen paketin jossa 54 vaippaa ja hyllylapussa luki säätöpakkaus.. Mua nyt vaan hämää kun tuossa lapussa on kuvia noista paketeista, 1, 3 ja 4, ja meidän herra käyttää niitä 5. Et kai niistäki nyt saa sen hyvityksen??

Minun mielestä niistä saa hyvityksen, koska siinä kupongissa niiden vaippapakettien alla lukee vaippojen määrä ja sehän on eri määrä eri vaippakoolla. Tarkista omasta paketistasi täsmääkö vaippaluku. :)

Eikö kukaan ole löytänyt Pampersin omilta sivuilta tästä lisätietoa? Minä yritin etsiä muttei löytynyt. Ja sitten ajattelin lähettää kysymyksenä sähköpostiin, mutta mitään ei tapahdu kun yrittää avata sen sähköpostilomakkeen. Sanoisin että omituista..

Alkuperäinen kirjoittaja Simppeli:

Minun mielestä niistä saa hyvityksen, koska siinä kupongissa niiden vaippapakettien alla lukee vaippojen määrä ja sehän on eri määrä eri vaippakoolla. Tarkista omasta paketistasi täsmääkö vaippaluku. :)

Eikö kukaan ole löytänyt Pampersin omilta sivuilta tästä lisätietoa? Minä yritin etsiä muttei löytynyt. Ja sitten ajattelin lähettää kysymyksenä sähköpostiin, mutta mitään ei tapahdu kun yrittää avata sen sähköpostilomakkeen. Sanoisin että omituista..

Yhteistyössä