pampers vaippapaketti,onko niissä vielä niitä keräilymerkkejä?

KullanMurutx4

Aktiivinen jäsen
27.05.2004
10 344
0
36
siis ku mä ostin sen 4pakettia niit vaippoja ja sit aloin katteleen sitä pakettia et onkoniisä niitä merkkejä nii en löytäny..tai oliha siin kuvia tms. mut en tiiäonko ne mitää keräilyhommia.. :ashamed:
on nii monta vuotta aikaa kun oon viimein ostanu pampersia..

Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
siis ku mä ostin sen 4pakettia niit vaippoja ja sit aloin katteleen sitä pakettia et onkoniisä niitä merkkejä nii en löytäny..tai oliha siin kuvia tms. mut en tiiäonko ne mitää keräilyhommia.. :ashamed:
on nii monta vuotta aikaa kun oon viimein ostanu pampersia..

Huomisen päivän on vielä se keräys että kun lähettää siinä kirjekuores niitä tieoja ja kuitin 4 paketista niin saa 20 euroa takas.

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Pampersilla ei ole merkkikeräilyjä ollenkaan suomessa.

ai jaa..
ku sillo reilu 9 vuotta sitten kun niitä ostin niiniillä pysty hankkii jotai pientä lelua tms..en oikeetarkkaa muista mut jotain niillä sai..tai siinä oli tietty ikäraja et lapsen piti olla niinki oisko ollu alle 3v. ja sellasille lähetettiin niit kuponkeja kotiin..äh,menee vaikeeksi..antaa olla :whistle: :ashamed: :D
paketissa joka tapauksessa oli joku pikku kuva ja sen alla luki fisher price..aattelin oisko tuo ollu se keräilymerkki.. :)

Huomisen päivän on vielä se keräys että kun lähettää siinä kirjekuores niitä tieoja ja kuitin 4 paketista niin saa 20 euroa takas.
[/quote]

Leikkaa paketeista mukaan ne VIIVAKOODIT !
Ja siihen osoitetietolappuun löydät sen pankin Swift-koodin omasta tiliotteestas B)

Alkuperäinen kirjoittaja Sofia83:

Leikkaa paketeista mukaan ne VIIVAKOODIT !
Ja siihen osoitetietolappuun löydät sen pankin Swift-koodin omasta tiliotteestas B)

[/quote]

juu tähän oon jo osalistunut mut vuosia sitten merkeillä pysty valitteen itelleen tai no lapselle :D jotain pientä kivaa

ai jaa..
ku sillo reilu 9 vuotta sitten kun niitä ostin niiniillä pysty hankkii jotai pientä lelua tms..en oikeetarkkaa muista mut jotain niillä sai..tai siinä oli tietty ikäraja et lapsen piti olla niinki oisko ollu alle 3v. ja sellasille lähetettiin niit kuponkeja kotiin..äh,menee vaikeeksi..antaa olla :whistle: :ashamed: :D
paketissa joka tapauksessa oli joku pikku kuva ja sen alla luki fisher price..aattelin oisko tuo ollu se keräilymerkki.. :)

Juu, liberolla on tuommoinen juttu, mut pampersilla ei oo enää.

ai jaa..

Juu, liberolla on tuommoinen juttu, mut pampersilla ei oo enää.

aivan..no meille eitunnu liberot käyvän ku heti on molemmilla iha punanen pylly :(

Yhteistyössä