Pampers "keräily": SWIFT-koodi?

Onkohan tästä ollu täällä jo puhetta, ei sattunu keskustelu ainakaan silmään... Eli kysyisin vielä mitä ootte tuohon Swift-koodin kohtaan laittanu? Ihanko vaan sen esim osuuspankin OKOYFIHH, ei sitä omaa FI-alkuista numerosarjaa??? Mietin vaan ku joskus ku Pampers hyvitti tililleni viallisia vaippoja ni kysyivät tuon Swiftin perään tuota FI-alkuista numerosarjaa... Eli riittääkö pelkkä OKOYFIHH et rahat saa?
 
Miten ne tollasia ees kyselee siin paprus, kun tuntuu et kaikki on ihan pihalla koko asiasta. En mäkää ollu ikinä kuullu moisesta. Omilta sivuiltani (osuuspankki myös) katoin ja siä swift-koodin kohdalla luki vain tuo OKOY... ei mitään muuta numerosarjaa. Eikä siinä pampersin lapussakaa pyydetty kuin tuo koodi, joten kyllä mä uskon et sillä ja omalla tilinumerolla ne rahat saa. Ainakin toivon niin. Mä jotenkin veikkaan et tästä nousee viä haloo jos ihmisille ei ala rahoja kuuluun.
 
Alkuperäinen kirjoittaja MM-:
Minulle on tullut, olisiko noin kolmessa viikossa tulleet?
Kiitos nopeasta vastauksesta! Laitanpas sitten nille s-postia. Mietin vaan, enhän mä enää mitenkään voi todistaa, että oikeasti lähetin ne koodit ja kuitin... Katsotaan tuleeko vastaus...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wasp10:
Alkuperäinen kirjoittaja MM-:
Minulle on tullut, olisiko noin kolmessa viikossa tulleet?
Kiitos nopeasta vastauksesta! Laitanpas sitten nille s-postia. Mietin vaan, enhän mä enää mitenkään voi todistaa, että oikeasti lähetin ne koodit ja kuitin... Katsotaan tuleeko vastaus...
Mulle ei maksettu 45 päivän aikana. Laitoin s-postia, lupasivat rahojen olevan tilillä 2 viikon kuluessa. No ei näkynyt rahoja 45+14 päivänkään päästä.
Uhkailin kuluttaja-asiamiehellä, johan ilmestyi rahat välittömästi!
Tämän takia meillä ei enää käytetä Pampersin vaippoja :kieh:
 

Yhteistyössä