Pampers active fit!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Muita?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Muita?

Vieras
Ostin vauvalleni (4kk) papmers active fit vaippoja ja ne on todella hyvän mallisia. PArin päivän käytön jälkeen tytölle tuli kuitenkin ikään kuin palojälkiä muistuttavat läikät häpyhuuliin jotka muodostivat "rakkulat". Lopetin heti vaippojen käytön ja avasin yhden active fit vaipain. "Verkon" alta paljastui kova, ,liimamainen kangas jonka voin hyvin uskoa aiheuttaneen moiset "hankaumat". onko muut huomanneet samaa ja pitäskö ton kankaan todella olla noin kova vai onko noissa vaipoissa jokin virhe? Harmittaa sillä, vaippa oli hyvän mallinen ja nyt meillä on niitä megapaketti käyttämättä.

Ei mitään uutta ole syönyt, joten ruoka ei ole voinut aiheuttaa tuota. JA tosiaan sieltä löyty "kova kangas" sisältä ja "tavalliset" pampersit olleet käytössä syntymästä asti ja mitään ongelmaa ei koskaan ole ollut...vaan toi active fit aiheutti tämän.

Silloin kun mun lapsi oli ihan vauva, niin valitsin liberot pampersien sijaan, koska mun mielestä pamperseissa oli 'myrkyn' haju.. Lapsen ollessa myöhemmässä iässä oon uskaltanut niitä jo käyttää, enkä oo sitä hajuakaan enää havainnut.

Yhteistyössä