Pampers active fit vaipat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minni--
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

minni--

Jäsen
07.06.2010
51
0
6
Kertokaa kokemuksia Pampersin active fit vaipoista! Meidän poika on 2,5kk ja 5,5kg, käytössä olleet Pampersin new baby vaipat kokoa 3-6kg, nyt ajattelin kokeilla noita active fit vaippoja kokoa 4-9kg. Minkälaisia ovat käytössä? :)

meillä oli nuo käytössä siihen asti kun vaihdettiin housuvaippoihin. Tosin yöllä käytettiin baby dryta kun tuntu ettei tuo pitänyt öisin pissaa kunnolla. Ei oo kyllä hirveesti kokemusta muista merkeistä.. tyytyväisiä kumminkin :)

kokeile ympäristöystävällisiä muumivaippoja. Voit sitten ylpeänä äitinä kertoa että huolehdit omalta osaltasi ympäristön säilymisestä omalle jälkipolvellesi =)

Me ollaan käytetty Pampersin active fit vaippoja 4-9 kg siitä lähtien, kun alempi painoraja tuli täyteen ja tyytyväisiä ollaan oltu :) Ja öisin meillä myös baby dry.

Me on käytetty pojalla Active fit - vaippoja. On oikein hyviä. Alussa meilläkin oli niitä new babyja ja siitä siirryttiin active fit 4-kokoon.

Mun mielestä noihin kiloihin ei kannata tuijottaa, kun ei ne kerro mitään sen vaipan koosta. Osta paketti nelosia, jos on isoja laita säilöön ja osta 3 - kokoa. Kyllä se vauva niihin nelosiin kasvaa nopeasti.

Täytyy sitten varmaan kokeilla :) Musta vaan tuo neloskoko kuulostaa niin hurjalta, 7-20kg! :o Melkoinen kokoero kuitenkin on 7kg ja 20kg lapsella, miten ne voi olla sopivia molemmille? Siksi mietin tuota 4-9kg kokoa ostaa.

Mä oon käyttänyt meidän 1v3kk tytöllä pääsääntösesti pampersia. Koko 4-9kg oli pitkään käytössä, kun musta se isompi oli niin iso. Neiti on tosi simpsakka, hoikka kun mikä, mut pitkä.

Alkuperäinen kirjoittaja minni--:
Täytyy sitten varmaan kokeilla :) Musta vaan tuo neloskoko kuulostaa niin hurjalta, 7-20kg! :o Melkoinen kokoero kuitenkin on 7kg ja 20kg lapsella, miten ne voi olla sopivia molemmille? Siksi mietin tuota 4-9kg kokoa ostaa.

Meidän lapselle tuo neloskoko tuntui jäävän pieneksi jo jossain 13 kilon nurkilla, mutta on vähän pyöreämpi. Siirryttiin suosiolla vitoskokoon. Kai ne pitkälle ja hoikalle lapselle menee isommillakin kiloilla.

Meidän poika on tosi isokokoinen. Tällä hetkellä ikää 8 kk ja käytössä nyt Huggies housuvaipat koko 6, joka on tosi ison näköinen, mutta pojalle ihan best. Osta toki niitä pienempiä aluksi, mun on vaikee muistaa, että pienempiäkin lapsia on :D

Meillä ekaksi ostettiin liberoa, mutta jostain syystä ne valuttaa pissat aina ohi ja vaatteet oli märkänä monta kertaa päivässä. Vaihdettiin pampersiin ja kertaakaan ei ole ohi tullut.

Meillä juur toisinpäin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Hyviä on:

Meidän poika on tosi isokokoinen. Tällä hetkellä ikää 8 kk ja käytössä nyt Huggies housuvaipat koko 6, joka on tosi ison näköinen, mutta pojalle ihan best. Osta toki niitä pienempiä aluksi, mun on vaikee muistaa, että pienempiäkin lapsia on :D

Mäkin jossain näin ton huggies-mainoksen, mut en oo kaupoissa viel perehtyny minkälaisia ne on. Onko ne kuin kalliita? Ei viittis niitä ostaa koko pakettia kun sit jos ei sovikaan niin hukkaan menee..

Meillä on käytössä active fitit, koko 4, ja tyttö painaa nipin napin 8 kiloa :D Ne kilomäärät on ollu ihan mitä sattuu meidän lasten kohdalla, paras, kun ei niitä tuijota, ja kokeilee, et mitkä on sopivimpia.

Alkuperäinen kirjoittaja entäs...:
Ei jollain olisi lähettää yhtä vaippaa ap:lle nin ei tarttis ostaa koko pakettia jos koko onkin pieni tai tuota huggiesta :)

Kyllä mä taidan tänää paketin noita pamperseja ostaa, onneksi lähipiirissä muitakin vauvoja niin voi sitten pistää eteenpäin jos jollekin muulle sopisi :) Oon vissiin vähän kaavoihin kangistunut kun en uskalla oikein noita huggies vaippoja ostaa! :D

Pampers Active fit 5 ovat erittäin hyviä. Olen 15 ja painan 75kg ja käytän niitä öisin boxereiden alla koska välillä tulee vähän sänkyyn. Eivät ylety ihan kiinni asti mutta ei paljoa puutu, eli venyvät hyvin. Kerran kokeilin paljonko imevät. Niihin menee vajaa puoli litraa ennekuin valuvat.

kokeile ympäristöystävällisiä muumivaippoja. Voit sitten ylpeänä äitinä kertoa että huolehdit omalta osaltasi ympäristön säilymisestä omalle jälkipolvellesi =)

Haluaisin käyttää noita muumivaippoja, koska ovat suomalaisia, mutta ne ovat niin järkyttävän isoja tönttöjä, että ei vain voi. Pampperssit ja Liberot ovat puolta pienempiä samoissa kokoluokissa.

Yhteistyössä