Palstatapaaminen MUUMIMAAILMASSA 19.6.2010...*mukaan lähtevät listattu* :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Onko elämäsi tylsää? Eikö sinulla ole kesällä tekemistä? Kiukuttelevatko lapset, kun arki on niin tasaista ja äiti istuu aina palstailemassa?

NYT sinulla on mahdollisuus tehdä tilanteeseen muutos! Pakkaa kimpsut ja kampsut ja suuntaa lasten kanssa palstatapaamiseen Naantalin Muumimaailmaan 19.6.2010!

Soittelin tuossa Pesky Pixielle (entinen BKM) ja sovittiin että tehdään reissu Muumimaailmaan kesällä. Mutta koska isommalla porukalla on aina mukavampaa (vai menikö se niin, että joukossa tyhmyys tiivistyy?) niin päätettiin että pistetäänkin pystyyn vähän isompi miittinki ja kysellään, joska palstalaisilla ois innostusta lähteä mukaan?

Joten tässä sitä nyt sitten ollaan...ruinataan siis TEITÄ meidän mukaan. Tarkoitus ois mennä Muumimaailmaan vähän katselemaan muumeja ja pistää filtti nurtsille, jossa voidaan sitten viettää piknikkiä kun tulee nälkä.

Muumimaailma on auki klo 10-18, mutta sovitaan siitä tapaamisajasta tarkemmin siinä vaiheessa, kun tiedetään ketkä lähtee mukaan...jos joku vaikka tulee vähän kauempaata, niin ei sitten treffata vielä klo 10, jottei tarvii lähteä ajelemaan Naantalia kohden kukonlaulun aikaan :)

Sisäänpääsymaksu on 21?/hlö, mutta s-etukortilla pääsee sisään hintaan 13?/hlö. Alle 3v pääsevät ilmaiseksi.

Lisäinfoa Muumimaailmasta: http://www.muumimaailma.fi/

P.S Mukaan saa toki tulla vaikka elämässäsi olisikin kaikki ok, etkä sen kummempia muutoksentuulia kaipaa eli ketään ei jätetä ulkopuolelle :wave:

:D Olipas raflaavasti kirjoitettu.

I'm in. B) Me ajateltiin, että Muumitalon viereen nurmikentälle vois pystyttää piknikkipaikan, jossa voi evästellä/jutustella/imetellä pienempiä (sateenvarjon&jonkun kaavun suojissa tietenkin, emmehän me nyt rivosti tissejä paljastele Muumimaailmassa) ja pitää yleensäkin tukikohtana, josta on sitten helppo käydä siellä sun täällä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:
:wave:
Meidän kesän ohjelma on vähän auki, mutta voitaisiin kyllä muuten tullakin. =) Riippuu miehen töistä, mun lomista ja muutamasta muusta seikasta, vaan alustavasti voisin ilmoittautua.

Juu, ei mitään hätää vaikkei vielä voi ilmoittaa varmaksi tuloaan...kaikilla ei tosiaan ole vielä tietoa edes lomista yms. Mutta jos kiinnostuksesta hihkasee, niin se on kiva. Sillä tavoin tiedetään että kiinnostusta löytyy kuitenkin vaikka toteutuminen oiskin vielä vähän epävarmaa :)

Mä ja PP mennään paikalle joka pauaksessa kumminkin...joko sitten kaksin tai (toivottavasti) suuremmalla porukalla :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
:D Olipas raflaavasti kirjoitettu.

I'm in. B) Me ajateltiin, että Muumitalon viereen nurmikentälle vois pystyttää piknikkipaikan, jossa voi evästellä/jutustella/imetellä pienempiä (sateenvarjon&jonkun kaavun suojissa tietenkin, emmehän me nyt rivosti tissejä paljastele Muumimaailmassa) ja pitää yleensäkin tukikohtana, josta on sitten helppo käydä siellä sun täällä. :)

:D :saint:

Mä en kovinkaan hyvin tuota Muumimaailmaa muista, mutta onneksi sieltä saa kartan, niin voi ihan rauhassa vedellä turistina ympäriinsä. Mutta muumitalon nurtsi kuulostaa kyllä hyvältä, vaikken tiedäkään missä se on :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Voi mahtavaa!!! Mä tulen varmaankin tyttöjen kanssa - sillä varauksella tietty ellei tule ripulinuhakuumeoksennustautia just sillon :D :wave:

JEEEEEEE!!! :D Teidän on ihan pakko tulla. =)

:D Kyllä tytötkin varmasti haluis tulla ei olla koskaan käyty vaikka ei ole ees hirveen matkan päässä.

Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Pistetään korvan taakse =) Hienoa, että joku jaksaa ja viitsii järjestää :flower:

Kiva juttu! :)

Tässä ei itseasiassa ole mitään järjestämistä kun ollaan itse joka tapauksessa menossa :ashamed: :saint:

Myöhemmin ois tarkoitus erään toisen palstalaisen kanssa järkätä miitti Turkuun, mutta siitä sitten enempi, kun on sen aika :D

Juu, turha sopia tapaamista klo 10, kun sinne saa S-etupäivänä jonottaa sisään tunninkin verran, ryysis on silloin aina hirveä. Jono yltää pitkälle sillalle ennen porttien avaamista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juu, turha sopia tapaamista klo 10, kun sinne saa S-etupäivänä jonottaa sisään tunninkin verran, ryysis on silloin aina hirveä. Jono yltää pitkälle sillalle ennen porttien avaamista.

Mä olin siellä viimevuonna s-etupäivänä ja siellä oli itseasiassa yllättävän vähän ihmisiä. Mutta mä en tainnut kyllä mennä sinne silloin tosiaan heti aamusta. Joten kiitos vinkistä :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Täytyy pistää korvan taake. :) Ollaan nyt kesällä jokatapauksessa tuloilla muumimaailmaan niin miks ei tuolloin?

Nimenomaan...saisit kaksi kärpästä yhdellä iskulla, eli mukaan vaan :wave:

Harjoitellaampa miehelle...
Minä: "Kulta. Kun ollaan jokatapauksessa menossa sinne muumilaaksoon kesällä niin käviskö 19.6?"
Mies: "No pitää laittaa kalenteriin ylös ettei tule silloin hommia."
Minä: "Hyvä. Muuten, varmaan ihan ok jos siellä olisi sitten pari mun nettituttua joita moikata?"
Mies: "No kai se olis ihan ok. Keitäs siellä sit silloin olis?"
Minä: "No plussan tapaaminen ois silloin siellä. Mut eikö ois kiva kun ois tytöille kavereita?"
Mies: "No olishan se. *JupinaaMutinaa mammoista jotka puhuu etupyllyistä sun muista akkoin hörpäkkeistä*"

No niin, täytyy siis ottaa puheeksi asia. :D

Yhteistyössä