PALSTATAPAAMINEN KESKI-SUOMEEN

SininenSatutar

Aktiivinen jäsen
16.04.2010
6 002
0
36
Nyt kun tuonne Muumimaailmaan on tuolossa tuo palstatapaaminen niin ajattelin
että eikös me järkätä palstatapaaminen täällä Keskisessä-Suomessa?

Ekoina vaihtoehtoina tuli mieleeni:

Saarijärvellä Puuhapuisto Veijari
Jyväskylässä Peukkula
Ähtärin eläinpuisto
Tamperella Särkänniemi / Pikku Kakkosen Puisto

Olisko näistä joku sellainen jota voitais ajatella tapaamispaikaksi?
Entäs tapamiis ajankohta?

Nyt vaan mietintämyssyä päähän ja ideoita/ehdotuksia tähän ketjuun tai mulle yv:tä.

Katsopaan saadaanko tapaaminen aikaan :)

*muokkasin vähän otsikkoa*

Tamperkin olis tietty ihan kiva, mutta mä joudun kulkemaan julkisilla enkä nyt suorilta muista tuleeko täälät meiltä suoraan Tampereelle miten linja-autoa...
Mutta pistetään korvan taakse..
Lisää ehdotuksia...

Joudun mäkin kulkemaan julkisilla jos aion johki lähtee tämän lapsikatraan kanssa ja yleensä oon junalla menny ja oon tässä taas lähössä tässä kuussa yhteen tapaamiseen hesaan,saas nähä meneekö junamatka silloin yhtä hyvin kuin viimekerralla.

Alkuperäinen kirjoittaja Wanha-Rouva:
http://www.vr.fi/fin/junaliput/liput/lasten_lippu.shtml

Yksi lapsi vanhemman kanssa ilmaiseksi

ai onko se niin että yksi lapsi vaan??ei kun ihmettelen vaan kun viimeeksi kun junalla menin niin mukana oli tytöt 5 ja 4v sekä vauva niin maksoin itestäni vain.

Juu 6v on päästäis kohtuu edullisesti junalla. Tosin meidän pitää lähes kukon laulun aikaan lähteä ja sitten täytyy miettiä että ollaanko siellä yötä, koska ei sit ainakaan Jyväskylästä hirmu myöhään päästä kotio...

Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx5:

ai onko se niin että yksi lapsi vaan??ei kun ihmettelen vaan kun viimeeksi kun junalla menin niin mukana oli tytöt 5 ja 4v sekä vauva niin maksoin itestäni vain.

Mutta kaikki alle 6v niin sillä et maksanut kuin itsestäsi...

:attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:
Nostetaas jos joku kiinnostunut olis paikalla!
:attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja satutar:
Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx5:

Mutta kaikki alle 6v niin sillä et maksanut kuin itsestäsi...

no niinpä tietenki,siitähän se johtui..

mä oisin ainakin kiinnostunut jos semmonen saatais järkättyä suht lähelle tamperetta ettei aina tarttis kovin kauas lähtee reissaamaan noilla julkisilla.

No mä olen ollut tapaamisessa pikkukakkosessa ja voidaan tulla uudelleenkin. Myös pari vuotta sitten käytiin Tullintorilla ja kerran muistaakseni Koskikeskuksessa.
Pikkukakkonen on kiva jos on hyvä ilma. Tai sitten vois tähdätä johonkin lastentapahtumaan, niitä kyllä kesällä on täällä päin.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Asian vierestä, mutta miksi järjestää palstatapaaminen Muumimaailmassa? :o

No ihan muuten vaan...eikö se ole paikka siinä missä mikä tahansa muukin :D

Mä olen sinne lasten kanssa menossa ja soitin PP:lle, että lähteekö mukaan ja lupas lähteä. Sitten pohdittiin että mitäs jos pyydetään muitakin mukaan ja niin sitten tehtiin.

Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:
No mä olen ollut tapaamisessa pikkukakkosessa ja voidaan tulla uudelleenkin. Myös pari vuotta sitten käytiin Tullintorilla ja kerran muistaakseni Koskikeskuksessa.
Pikkukakkonen on kiva jos on hyvä ilma. Tai sitten vois tähdätä johonkin lastentapahtumaan, niitä kyllä kesällä on täällä päin.

Tuo on totta et vhän sään armoilla on tietty ulkona noi tapaamiset...
Ja jos tosiaan ajatellaan asiaa niin et me tultais tytön kanssa täältä korvesta Tampereelle meidän pitäis lähteä aamulla ennen seiskaa, oltais Tampereella puolilta päivin.
Ja en tiedä mihin aikaan meidän pitäis lähteä kotiin päin että päästäis kotiin....

Siksi ehdottelin tänne ihan rehellisesti Keski-Suomeen tapaamista.

Yhteistyössä