Professional Griefer
Onneksi oon tipattomalla, saattaisin muuten jossain viinahuuruissa lähteäkin tällaiseen.
Pitäkää kivaa!
Pitäkää kivaa!
Onkos näitä ollut yleensä muualla kuin Hesassa?Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;27815997:Jopa harkitsisin vakavasti, jos miitti olisi jossain Tre-Lahti-Hml-Mikkeli-sektorilla, mutta Tsadi on niin julmetun kamala paikka..
Voihan kai ottamattakin ollaOnneksi oon tipattomalla, saattaisin muuten jossain viinahuuruissa lähteäkin tällaiseen.
Pitäkää kivaa!
Höpsistä. Mä lähden Naantalista.tulisin mutku turusta vähän turhan pitkä matka:|
Annatko Tytsi viikseen jos komee kolli tulee mukaan?Höpsistä. Mä lähden Naantalista.
Koskas me tavataan?Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;27822903:Monta tuntematonta palstalaista kerralla kuulostaa jotenkin hallitsemattomalta. Uskaltautuisin vain pienempiin.
Kevään aikana toivottavasti? Ainakin tämän vuoden aikanaKoskas me tavataan?
Annatko Tytsi viikseen jos komee kolli tulee mukaan?
Joo pienissä minäkin olen ollut, 1-4 hlöä. Mutta ois toi isompikin ollut tavallaan ihan kiva, ehkä joku toinen kerta. Toisaalta, mistä sitä tietää mitä kakkaa joku entuudestaan tuntematon harmaana täällä vois kirjoittaa.. jotenkin aina ajattelee että kun livenä tapaa joitain, ne on aina niin mukavia, että ne ilkeät harmaat on joitain ihan muita. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;27822903:Monta tuntematonta palstalaista kerralla kuulostaa jotenkin hallitsemattomalta. Uskaltautuisin vain pienempiin.
kevät kuulostaa lupaavalta.:heart:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;27822942:Kevään aikana toivottavasti? Ainakin tämän vuoden aikana
Ai houkuttelis kyl mut pakko jättää väliinHöpsistä. Mä lähden Naantalista.
Mä haluan myös!Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;27822942:Kevään aikana toivottavasti? Ainakin tämän vuoden aikana