Palstatapaaminen Helsingissä, ilmoittautukaa ken uskaltaa.

Meille voisin jonkun majoittaa jos ois isompi asunto, harmi kun ei ole. :(

Niin ja toivottavasti joku on lähdössä jatkoille, sillä minä haluan ehdottomasti lähteä. Ilman lasta tulen, ja bailaus olisi mielessä, mutta suht hilitysti. (ehkä) :D
 
Viimeksi muokattu:
Professional Griefer
Mä meinasin, että näin selvinpäin tiedän, etten halua miitteihin osallistua, mutta viinahuuruissa se saattais kuulostaa hyvältä idealta.

Kyllähän sitä täysin soberitkin osallistuu ties millaisiin hippoihin, eihän se mikään este oo.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Voi pyllyjen pylly. :'( Bändini kitaristi soitti juuri ja ilmoitti että studioon mennään 26.1, ja siellä menee koko päivä. Tuonne siis menen, valitan. Mä oon missannut jo monta isompaa miittiä, ihan syvältä!!! :mad:

Studiopäivämäärään en voi valitettavasti vaikuttaa, koska on otettava se päivä joka tuottajalle sopii. Singleä äänitetään.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;27822903:
Monta tuntematonta palstalaista kerralla kuulostaa jotenkin hallitsemattomalta. Uskaltautuisin vain pienempiin.
Joo pienissä minäkin olen ollut, 1-4 hlöä. Mutta ois toi isompikin ollut tavallaan ihan kiva, ehkä joku toinen kerta. Toisaalta, mistä sitä tietää mitä kakkaa joku entuudestaan tuntematon harmaana täällä vois kirjoittaa.. jotenkin aina ajattelee että kun livenä tapaa joitain, ne on aina niin mukavia, että ne ilkeät harmaat on joitain ihan muita. :xmas:
 

Yhteistyössä