T
täh+
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Alkuperäinen kirjoittaja täh!:mikä on peesi?
Olla samaa mieltä.
tänks
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Alkuperäinen kirjoittaja täh!:mikä on peesi?
Olla samaa mieltä.
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:=) = "olet höynäytetty" hymiö tai
kettuiluhymy"
ai on vai?ei kyllä miun mielestä.
ei minunkaan mielestä!![]()
nyksä on ihan uusi ja ärsyttävä sana :x
Siis joku palstailija sanoi muutama vuosi sitten aina omaa tyttöään et pikkis?Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hyh:Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Alkuperäinen kirjoittaja hyh:pikkis.. eipä oo tuonkaan sanan käyttäjä pitkään aikaan kirjoitellu.. yöks :x
Teeppari :x on kans hyvä muistaa.
Voisitko suomentaa?
ei kai tuossa ole suomentamista
en mä myöskään ainakaan tajua
teeppari= t-paita?
pikkis= pikkukakkonen? pikkuhousut?
*ei siis niinkus mitään hajua...*
Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA vompatinkiihdytin:Eikös tuo tarkoita hymyilee ääliömäisesti tai hymyilee ihan simona?Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:=) = "olet höynäytetty" hymiö tai
kettuiluhymy"
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:=) = "olet höynäytetty" hymiö tai
kettuiluhymy"
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA vompatinkiihdytin:Eikös tuo tarkoita hymyilee ääliömäisesti tai hymyilee ihan simona?Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:=) = "olet höynäytetty" hymiö tai
kettuiluhymy"
Minä taas olen pitänyt tuota sellaisena "vinona hymynä". Mielenkiintoista. Olen käyttänyt tätäkin hymiötä väärin =)
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA vompatinkiihdytin:Eikös tuo tarkoita hymyilee ääliömäisesti tai hymyilee ihan simona?Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:=) = "olet höynäytetty" hymiö tai
kettuiluhymy"
Minä taas olen pitänyt tuota sellaisena "vinona hymynä". Mielenkiintoista. Olen käyttänyt tätäkin hymiötä väärin =)
miun mielestäki tuo on semmonen onnellisen ihmisen iso virne. justiinsa hetkeä ennen tätä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA vompatinkiihdytin:Eikös tuo tarkoita hymyilee ääliömäisesti tai hymyilee ihan simona?Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:=) = "olet höynäytetty" hymiö tai
kettuiluhymy"
miun mielestäki tuo on semmonen onnellisen ihmisen iso virne. justiinsa hetkeä ennen tätä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nn:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA vompatinkiihdytin:Eikös tuo tarkoita hymyilee ääliömäisesti tai hymyilee ihan simona?Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:=) = "olet höynäytetty" hymiö tai
kettuiluhymy"
tähän PEESI. mut mistä hitosta toi lyhenne AP tulee????
Alkuperäinen kirjoittaja nn:tähän PEESI. mut mistä hitosta toi lyhenne AP tulee????
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja nn:tähän PEESI. mut mistä hitosta toi lyhenne AP tulee????
alkuperäinen
Alkuperäinen kirjoittaja RasuNaamari:mitäs lol tarkottaa?
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Esikko :headwall:
Äippä :headwall: :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Kanan kainalot... Tänäänkö sen kanssanne jaoin?
?
Broilerin siipipaloja...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Esikko :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Esikko :headwall:
Meidän isukilla on aina kotosalla se äipykän ostama teeppari yllä,
ihan tavan teeppari, mutta tuo isukki lovettaa sitä.
On se niin ihqu. :heart: |O