Palstaraati huom!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saraldo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Saraldo

Vieras
Mun 7-vuotiaalle tytölle on tulossa ekaa kertaa yövieras, samanikäinen tyttö. Mä ja mieheni nukutaan aina pelkissä alushousuissa. Tyttö on ekaa kertaa yökylässä ja aion sanoa hänelle, että mut saa tulla herättämään jos siltä tuntuu, jos tarvitsee jotain yöllä tai jos jännittää tai ihan mistä syystä vaan. No siinähän on sitten se "riski", että mä saatan maata sängyllä tissit paljaana tai mies pelkissä kalsareissa peitto lattialla.

Kysymys kuuluu: saammeko nukkua sinä yönä kuten muutenkin vai pitääkö olla vieraskorea ja pukea t-paita yöksi päälle? Miten vastaa palstaraati :)?

Mä olen nyt ihan hämmentynyt... :O Siis eikö kukaan ole sitä mieltä, että se on moraalitonta, pelottavaa, yhden askeleen päässä pedofiliasta...? Mä olin ihan varma että tuosta rapsahtais palstatuomio =).

Minä tekisin niin kuin parhaimmalta tuntuu. Jos pystyisin nukkumaan yöpaidassa, niin nukkuisin. Jos liiat vaatteet ahdistaa, olen ilman. Hyvin pienelä todennäköisyydellä yövieras kuitenkaan tulee teitä herättämään ja on kai teidän makkarissa hämärää, eli ei näe ihan kaikkea.

Yhteistyössä