sori en päivystä ihan kokoaikaa tässä, mut nyt mukanaAlkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Lisätkääs mun työ kans...
Joo, ei se mitään, olin myöhäinen itseAlkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:sori en päivystä ihan kokoaikaa tässä, mut nyt mukanaAlkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Lisätkääs mun työ kans...
Joo...minuutin etuajassa. Oikeesti ehkä sen 2 sek. ennen kun kello löi tasanAlkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:meinasit sitten alottaa joAlkuperäinen kirjoittaja chef:Nalkuttava Talonmies
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Juu huomasin, sattu vaan niin sopivasti niin oli pakko huomauttaa :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Joo...minuutin etuajassa. Oikeesti ehkä sen 2 sek. ennen kun kello löi tasanAlkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:meinasit sitten alottaa joAlkuperäinen kirjoittaja chef:Nalkuttava Talonmies
Ei saa, kun sitten vois äänestää vaikka 100 kertaa :/Alkuperäinen kirjoittaja Mona§:Saaks harmaat äänestää? Mä äänestän UHUa jos saa
valitettavasti ei voida laskea mukaan, mut käy tummumassa :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Mona§:Saaks harmaat äänestää? Mä äänestän UHUa jos saa